Gå til innhold

negative tester, men ingen mens

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

oj det hørtes rart ut..pleier du å ha regelmessig mens? jeg venter selv på mens, skulle vært her på fredagen. Men jeg tror den er forsinket pga pergo. Tør ikke å ta tester ennå siden jeg håper at jeg er gravid.

'

lykke til for din del!! Sikkert en baby på vei.;)

ikke for å ødelegge forhåpningene dine...men jeg var to uker overtid på ikm rett før jul en gang...

hadde bare negative tester, og mensen kom etterhvert..

tror kansje vi håper for mye mange ganger..derfor blir mensen utsatt..

Det samme skjedde med meg, jeg gikk ti dager over tiden og fikk bare negative tester. Da gikk jeg til legen og hun fortalte meg at når testen er negativ er man mest sannsynlig ikke gravid. Samme dag kom mensen. For meg var det nok mest sannsynlig stress og det store ønsket om at jeg skulle være gravid som gjordet at mensen ikke kom.

Annonse

jeg gikk uten noe i 3-4 uker, og hadde mange tester som viste negativt, jeg gikk på p-piller også så den burde jo ha kommet, men med mye stress eller mye forhåpninger så kan mensen utebli fikk jeg beskjed om, men jeg krysser fingrene for at det ikke er slik i dette tilfellet:)

Hei vennen!

Nå skal du høre her, jeg opplevde det samme noen uker siden, vi selv har prøvd å bli gravid i 4 måneder, så jeg var helt skutt....håpet på at d var graviditet da.

Men nei det er vel slik at noen ganger kan mens bli forsinket.

Slapp av og ikke tenk så mye på det.

Ta en test til neste uke.

IKKE STRESS IKKE BRA FOR KROPP OG HELSE:)

tusen takk for mange gode svar! Da er jeg nok ikke gravid... men jeg føler ikke at jeg stresser heller. på den andre siden har jeg jo ingen symptomer heller, i så fall kanskje inbilte. litt stikking i den ene eggstokken (ca 2 uker) , litt smerter under sex, merkelig uren hud og en natt med sure oppstøt. likevel, jeg tror nok at testene hadde slått ut dersom jeg var gravid.. får bare vente og se.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...