Gå til innhold

Cathy!! Ang soving i babysafen...

Anbefalte innlegg

Har samme problem med Linea, hun reiser seg når hun skal sove og når hun våkner om natten. Har babysafe, for vi måtte bruke det når hun var mindre ellers havnet hun på tvers og våknet (lå og spendte fra så hun skallet i veggen. søt!!) Men så begynte hun å skulle ligge med hodet i knekk helt oppi sengekanten og da nyttet det ikke å ligge med pose, det hemmet bevegelsesfriheten hennes. Så etter det har vi i grunnen ikke brukt posen. Nå ligger hun helst på magen når hun skal sove, og da synes jeg det er litt skummelt at hun skal ligge i posen. I vogna ligger hun selvfølgelig på ryggen og med seler og det hele og det er klart lettere å få henne til å sove der, så det er kanskje en sammenheng mellom hvor lett det er å få henne til å sove og det at hun er selet fast.

Men altså det jeg lurer på er hvordan var barnet ditt før du begynte med posen, og før h*n fant ut at det gikk an å reise seg, skulle h*n styre mye før h*n fant favoritt sovestillingen? Linea styrer nemlig en del og det kan jo bare være at det er noe hun gjør når hun ikke er låst fast. Huff og isj. Vet at jeg må bruke pose egentlig, men jeg synes det er litt pes rett og slett!! Og jeg er redd for at hun ikke finner den stillingen hun liker å ligge i fordi hun er festet til sengen.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8901938-cathy-ang-soving-i-babysafen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, Kjenner meg igjen i dette. Alver kaver rundt i sengen før han skal sove. Helt i svime. Sovner som regel på alle fire nederst i sengen :-) Eller øverst med sånn knekk i nakken som du sier. Vi legger han i posen, men spenner den ikke fast. Hjelper litt, virker det som. Da blir han i allefall ikke liggende helt uten dyne og fryse. Som regel må jeg lete før jeg finner han i sengen i mørket. Går helt i ett med dyna ;-)

På dagen har vi måtte begynne å legge han i sele i vognen. Det liker han ikke i det hele tatt. Vanskelig å få han til å sove. Vil helst ligge på siden, men hvis ikke vi spenner han fast, klatrer han ut av vognen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...