Vekten 78 Skrevet 9. april 2007 #1 Skrevet 9. april 2007 Skal bestille meg en TFK twist fra babyjungle.nl neste uke. Wviii!!!!! Gleder meg masse!! Dere som har denne vogna....anbefaler dere det vanlige regntrekket eller stormtrekket? Er stormtrekket skikkelig vanntett?
It's all about me Skrevet 9. april 2007 #2 Skrevet 9. april 2007 Uten tvil stormtrekket. Genialt å bruke når det er surt ute også. Det er helt vanntett.
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 9. april 2007 #3 Skrevet 9. april 2007 Jeg synes regntrekket er best... Bet er helt gjennomsiktig så barnet har jo fult utsyn og det er mulig å komme til barnet via ei lita luke foran! På stormtrekket er det bare små runde luker som barnet kan se ut gjennom og du må ta av trekket for å komme til barnet...
It's all about me Skrevet 9. april 2007 #4 Skrevet 9. april 2007 Lillegutt har godt utsyn selv om deler er svart, det er også bedre lufting i disse. Du trenger heller ikke å ta av hele trekket for å komme til ungen, den svarte delen er festet til resten med glidlås og gjør at man enkelt kommer til barnet inni vognen. Det at den åpnes fra siden gjør også at det ikke rgenr inn når du åpner det og holder på. Kjempe smart trekk.
yret Skrevet 9. april 2007 #5 Skrevet 9. april 2007 Ja, dette lurer jeg på også. Hadde egentlig bestemt meg for stormtrekk, men så begynte jeg å tenke på at dette kanskje blir veldig mørkt og "tungt" på sommeren..? Hmm, flere som har erfaringer å komme med?
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 9. april 2007 #6 Skrevet 9. april 2007 Folk er forskjellige med forskjellige behov! (og godt er det!) Men jeg tror at man bare må se ann hvor man bor når det gjelder valg av trekk... Stormtrekket er jo best om det blåser mye og regntrekket er best om det da regenr mye... Jeg bor i Oslo og er veldig fornøyd med det gjennomsiktige regtnrekket... Jeg synes stormtrekket blir for innesperret, men det er MIN mening...
It's all about me Skrevet 10. april 2007 #7 Skrevet 10. april 2007 Da må jeg bare legge til at jeg bor i Bergen og her regner det jo MYE, og stormtrekket (som egentlig er et allværstrekk) er supert når det regner mye også. Lillegutt koser seg glugg ihjel under det og ender som regel med at han sovner )
Mari26 Skrevet 10. april 2007 #8 Skrevet 10. april 2007 Jeg har det gjennomsiktige regntrekket og er forsåvidt fornøyd med det, men det tar jo opp hele plassen i handlekurven under vogna. Bor på vestlandet, og her vet man jo aldri når det kan komme regn-så må jo ha det med meg. Dere som har allværstrekket-hvordan er det med det?Det må vel ta mindre plass??
It's all about me Skrevet 10. april 2007 #9 Skrevet 10. april 2007 Når du bretter allværstrekket riktig, dvs med sømmene så tar det tilslutt ganske liten plass i kurven. Jeg har iallefall igjen masse plass der )
Blue Lady Skrevet 10. april 2007 #10 Skrevet 10. april 2007 Vi har stomtrekket og er stårlende fornøyd. Liker ikke de trekkene i bare plast rett og slett fordi de tar alt for mye plass uansett hvordan man bretter de. Jeg bor et sted med ustabilt vær og må derofr ta med regntrekk nesten uansett hvor jeg skal, gidder ikke å fylle hele handlekurven med regntrekket. I tillegg blir det veldig klamt inni de om barnet sover ute i regnværet i mer enn 1 time. Det svarte puster mye mer enn det i plast
Anonym bruker Skrevet 10. april 2007 #11 Skrevet 10. april 2007 Kan dere ikke bruke vanlig regntrekk da? Sånn Simo/brio eller lignende? Eller passer det ikke?
It's all about me Skrevet 10. april 2007 #12 Skrevet 10. april 2007 Er ikke helt ekspert på hvordan de regntrekkene du nevner ser ut, men til TFK og andre fremovervendte vogner bør det være et regntrekk som er helt tett. Har prøvd engang et regntrekk som det var en åpning i og lillegutt ble ikke bare litt våt men helt gjennomvåt da stakkar (
Anonym bruker Skrevet 10. april 2007 #13 Skrevet 10. april 2007 Ja,det er vel sant,det regner vel rett inn. Hva med teutonia sitt nye trekk da? Det som er litt dyrere,det har jo sånn kalesje foran åpningen. Da blir det jo lunt og tett. kan jo bruke det på Spirit'en, og det er jo en trehjuling? Bare en tanke....
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 11. april 2007 #14 Skrevet 11. april 2007 Det regntrekket vårt tar veldig liten plass... Bretter det pent sammen og tråkker på det etterpå... :-) hehe
Miss z Skrevet 13. april 2007 #15 Skrevet 13. april 2007 Hei, som de andre sier så er jo dette litt varierende fra person til person, men dette er hva vi har lært: stormtrekket har flere sømmer og vi fikk derfor anbefalt i butikken(BarnasHus) å velge regntrekket da dette er garantert tettere. Vi prøvde bådehelt gjennomsiktig og svart trekk til vår første datter og der var det ikke tvil,hun slo seg helt vrang hvis hun ikke fikk fult utsyn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå