7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 9. april 2007 #1 Skrevet 9. april 2007 Han virket ikke veldig sulten på morran i dag heller.. var bare blid da jeg tok han opp... Før har ikke flaske vært noe problem... nå er det 1 mnd siden sist han fikk flaske,men på morran i dag ville han ikke ha.. Han er vant til å få morra pupp i seks syv tiden,men kan jo ikke det nå.. og grøt senere....nå ga jeg grøt og han spiste jo i hvertfall litt... Han er nattavvent..og 6 mnd gammel.. hmmm... jeg har pumpa ut MASSE MELK i fryseren .. hva gjør jeg med den hvis han ikke vil ha flaske mer???? Kan det være en fase som går over? Bør vi trene på flaske igjen? Han drikker vann av flaske og tutekopp på dagen... Hvis vi har barnevakt.. drikker han melk da hvis han er sulten nok ?? Er litt fortvila nå...
Expat Skrevet 9. april 2007 #2 Skrevet 9. april 2007 Hvorfor ammer du ikke nå da? Fikk han masse melk i flaske i går kveld? Klokken er ni, hvis du var noenlunde brisen i natt burde du kunne amme nå!
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 9. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. april 2007 Jeg ammet kl ni :=) ga meg å drikke ca 23 i går kveld... han fikk pupp i går kveld,ikke flaske.. problemet var at han ikke ville ha flaske kl 6 da han pleier å få pupp.... Det som vel bekymrer meg er at han skal sove borte den 21 åpril..vil han ta flaske til kvelden da når min mor skal gi han det ???
Expat Skrevet 9. april 2007 #4 Skrevet 9. april 2007 Vet ikke, du får øve! La ham leke med en flaske med vann i. Eller øv på tutekopp uten ventil.
tinereg Skrevet 9. april 2007 #5 Skrevet 9. april 2007 Ja, lær han å drikke av tut kop...Slipper du alt det flasketullet...
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 9. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. april 2007 Han drikker vann av tutekopp til alle måltider,men har ikke prøvd med melk i... skal prøve det :=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå