Gå til innhold

Sambo har ombestemt seg nå......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og han ønsker ikke å prøve om 3 mnd... men sier nå 18 mnd! HALLO! DET GÅR DA IKKE ANN Å ØKE TIDEN PÅ PRØVING! Nå er jeg lei meg og alt er bare trist.. Har grått noen stille tårer i kveld...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huffda, det er jo virkelig kjempetrist! Hvordan kom han først frem til tre måneder så atten?

Men dere hopper av i svingen? Da er jo sjansen der likevel..

Trøsteklem fra meg til deg!

Skrevet

Han har også bestemt seg for å bruke kondom nå.. Etter å ha kuttet svingen i 2 år....Så nå blir ikke sex noe godt lengre... hater kondom over alt jeg....

Skrevet

Kondom er skikkelig turn-off... og det kommer nok han til å synes! Jeg er rimelig sikker på at han ikke orker mange gangene med dong på! :)

Skrevet

Ja det håper jeg og. Men han er et stabeist min kjære sambo. Så blir spennende å se. Vi prøvde bare kondom 2 ganger da jeg sluttet på pilla da.. Så håper det blir det samme nå

Skrevet

Ånei, dette var da utrolig kjedelig! Det føles så urettferdig at du skal ha fått ham på glid bare for å få dette slengt i ansiktet. Da kunne han like gjerne bare ha holdt på de 18 mnd til å begynne med så du slapp å bli skuffa hele tida. Det er også min store skrekk om sambo skal ombestemme seg om 1,5 år. Jeg hadde sagt (hvis jeg var i samme situasjon) at jeg hadde respektert hans meninger hvis han skjønte hvor frustrerende og sårende det er å bli lovet noe for så å ta det tilbake. Han kan ikke bare kjøre over deg på denne måten.Kjenner jeg blir sint på dine vegne jeg.

*klemmer*

Skrevet

Vil bare sende deg en klem... Gutter kan være så dumme noen ganger, de er så sinnsykt priviligerte når det kommer til å styre prosessen med å få barn... Grrrr!! Føler med deg, har en skikkelig stabeis av en kjærste selv og har felt mange stille tårer jeg også... Jeg har bestemt meg for å legge ballen død enstund, selvom jeg egentlig bare vil mase, mase og mase for å overbevise han om at tiden er inne nå... Har imidlertid innsett at det ikke funker, så nå later jeg som om jeg ikke har veldig lyst selv heller, litt omvendt psykologi som jeg håper gir resultater ;-)

Skrevet

Vi her inne på forumet har i alle fall sett "resultater" ved å ikke mase, så lykke til :D

Skrevet

Det sa sambo og, at han synes det har vært lit mas i det siste, og at det eneste det førte med seg at det kom til å ta enda lengre tid.. så da får jeg bare holde tett, og komme inn hit med mine frustrasjoner... Men jeg må innrømme at jeg håper tr ikke kommer.. for vi hadde sex 4 og 2 dager før el, men han hoppet av da.. så tanta kommer nok..

Skrevet

Så sinnsykt dårlig gjort!!! Sender deg en stor trøsteklem. Jeg blir så provosert, det går ikke an å gjøre noe sånt! Håper han kutter ut kondomen med en gang! Krysser fingrene for at tanta di holder seg langt vekk.

Skrevet

Tusen takk for klemmen! Den varmet.

Jeg er så glad jeg har dere jenter jeg! Aner ikke hva jeg hadde tenkt på om ikke jeg kunne fått det ut her...

Skrevet

huff...det hørtes ikke morsomt ut det der nei....gir en stor trøsteklem jeg også....jeg hadde blitt skikkelig lei meg hvis det var meg.

får håpe han ombestemmer seg til 3 måneder og holder seg til det tidspunktet:)

Skrevet

Det kommer han ikke til å gjøre, det vet jeg nå. Jeg får bare innstille meg på 18 mnd. Kanskje tidligst et år.. Vi får se hva det blir.. Men her inne blir jeg jo da.

Skrevet

nei de mannfolka er ikke greie å ha med å gjøre noen ganger...du får trøste deg med at du mest sansynlig vil se trynet mitt her inne i et år til også;)hehe

da kan vi klage å syte sammen!:)

Skrevet

Samme her=) Hadde ikke klart meg uten dere!

Skrevet

Huff, dette var dårlig gjort av samboeren din syns jeg! :o(

Hadde min kommet med det, vet jeg ikke hva jeg hadde gjort!!

Jeg håper så inderlig at han ombestemmer seg igjen, så du slipper å vente såå lenge!

Krysser alt jeg har!

Skrevet

Huff... dete var ikke noe hyggelig lesing *slå sambo til glajent@ med en stekespade* SÅNN! Nå synes jeg han kan skjerpe seg litt... =)

Håper virkelig han ombestemmer seg IGJEN da, og holder på det!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...