Gå til innhold

er det normalt i uke 8+4 at kvalmen løyer litt?


Antijante

Anbefalte innlegg

Kvalmen startet skikkelig i uke 5, og nå merker jeg at formen går mye opp og ned. Kan være ok form en dag og neste helt elendig. Vet dere når hcg nivåene starter å flate ut/synke igjen? Er jo bekymret som vanlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 9+4 i dag, og kvalmen min begynte å avta så smått i går. Jeg har vært utrolig kvalm. Tror det er helt normalt at det går litt opp og ned jeg :o) Nyt de bra timene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror ikke du skal bekymre deg så mye at dagene går opp og ned :)

vet ikke når hcg nivået starter å flateut/synke igjen men hadde vært greit å vite det :)

jeg begynte å bli kvalm på fredag og da var jeg 5+6 har vært veldig dårlig hele helga, ligget for det meste, i dag er jeg bedre får se hvor lenge det varer :((

med førstemann så ble jeg dårlig i uke 9 til uke 13 så hadde jeg et opphold til uke 15 da var det pånn igjen !

tror ikke du skal være så redd for at du kanskje mister pga formen din går opp og ned.....hadde jeg tenkt som deg hadde jeg blitt gal i hode!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kvalmen kom akurat på dagen jeg bekka 6 uker, men nå (8 uker i dag) er ikke kvalmen så ille lengere..

det verste er hvis det går lang tid mellom hver gang jeg spiser...

kvalme er noe hersk alså, så går den bort så gjerne for meg=)

ikke alle er kvalme i svangerskapet heller, mens noen er det i 9 måneder, så nyt tiden du ikke er det=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Det vr ca i 9. uke at min kvalme begynte å avta også. Den kom kasta på meg i uke 6 og var ILLE i grunn hele døgnet helt fram til uke 9. Nå er jeg 10+4 og fortsatt litt kvalm, men intensiteten er mye mindre. Dette er til å leve med... Tror ikke du skal bekymre deg. Nyt det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg var skikkelig kvalm i uke 5,6 og 7 og deretter superfornøyd med å være omtrent kvalmfri i uke 8, 9 og 10. Men nå i starten av uke 11 har jeg begynt å bli kvalm igjen...(ikke spesielt fornøyd med det)

 

Forrige gang var jeg veldig kvalm helt til uke 13, hvor jeg deretter i de neste 2 ukene var uvel annenhver dag, før kvalmen forsvant helt.

 

dette med kvalme er individult. Mange er ikke kvalme i det hele tatt

 

Lykke til :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...