Gå til innhold

Hei! Melder min ankomst :o) Noen flere som har termin midt i des?


Gjest

Anbefalte innlegg

Kanskje litt tidlig ennå, hihi, men håper det kommer mange inn snart! Er jo litt morro med flere rundt samme tid!

 

Ny-gravid jente her, har termin ca 15 des. Så da er jeg 4+4 nå. (eller 4+5, det er jo tross alt over midnatt :)

 

Håper det er mange flotte jenter her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg og mener jeg skal få i desember;-) tok en test i går men skal ta en til i neste uke,for å være sikker. har jo 3 barn fra før en på 8år og to tette som blir 2 og 3år i mai huff dette blir nok hektisk, men vil nok gå fint, for begge de minste har fått barnehageplass. Du da **superspire på vei** des07 har du flere barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt tidligere i desember jeg da. 3.desember så vidt jeg kan forstå. Dersom dette går bra, blir vi en familie på 5 til jul :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Tror jeg skal ha da. Men er usikker på om jeg nettopp har hatt en abort pga blødninger. Kommer ikke til hos lege. Så jeg går i stadig uvisshet.

 

Lurer på når jeg kan ta ny test for å være sikker....

 

Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei 26+3barn! Så gøy at det er flere som venter sin 4. Det gjør nemlig jeg og :) Det blir nok hektisk, ja, men alt går, og gleden man får veier MYE tyngre :) Så heldig du er at de har fått bhageplass! Det hjelper nok veldig! Men, du sier du skal ta ny test, bare lurer jeg, var den svak siden du skal ta ny? Håper alt er i orden da :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal krysse fingre for deg! Håper alt er bra! Du må gå til lege å ta blodprøve for hcg måling, hvis du tar en ny test nå vil den nok uansett være positiv. Det kan sitte en stund i kroppen... Lykke til, håper spiren din har klort seg fast :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tok en ny test i dag og den og var positiv.Var ingenting gale men siden jeg sluttet på pillen for 5 uker siden,og jeg har gått fast på p-pillen i nesten 2 år så trodde jeg virkelig det ville ta lengre tid.;-)jaja er kjempe fruktbar har jeg funnet ut hehe.Hvor gamle er dine barn da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer så mye alle sammen!!

jeg tror jeg kan melde meg på her jeg også, termin ca 15-17 desember...JIPPI!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

melder meg inn her jeg også. super lykkelig jente, 30 år. har termin ca 11 desember. har ei jente på 3 år, og har strevet i ca 1 år med å bli gravid, og nå endelig en positiv test.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp!

 

Etter mine beregninger er termin 12.des. Så da kan vi følges=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!

Ut fra min terminberegning har jeg termin 13.desember. Er veldig gla for endelig og ha blitt gravid da vi har prøvd i 2,5 år og til og med har sendt inn søknad til prøverør for en mnd siden men heldigvis klarte vi det på naturmåten. Håper dette går bra og vi får verdens beste julegave.

 

Ønsker deg og alle andre her inne på 1.trimester lykke til videre med svangerskapet. Jeg kommer til og være masse her inn og følge med utviklingen til dere andre også.

 

Klem fra glajente

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med spire til dere alle, jenter! Håper vi klorer oss fast her i 8 mnds tid til her alle sammen :o) Så gøy at vi blir noen stykker, og det kommer sikkert flere til ganske snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...