Anonym bruker Skrevet 8. april 2007 #1 Del Skrevet 8. april 2007 Jeg har en samboer som har to barn fra før og selv har jeg en sønn som blir 11.. jeg føler jeg trenger mye nærhet fra min kjære om dagen men får det ikke da han sier at han har vært igjenom alt dette før og det er ikke behov for dette.. jeg slitter veldig med å få han til og føle at slv om han har vært i med alt før er nå jeg første gangs med hans barn og jeg trenger også støtte kos og hjelp... jeg har vært mye syk og dette kan han heller ikke skjønne jeg har ekken løsning pluss jeg hadde noen enorme blødniger og skulle holde seng.. men da slutta han å gjøre noe i huset i det hele tatt for da hva jo jeg bare hjemme og ikke gjorde noe i det hele tatt... han hjelper ed tungeløft da men ellers er det verken hjelp og trøst og få der i huset.. jeg føler meg utrolig trist over hvordan han reagere på ting og at han bare ser på meg som sytete og ikke klarer noe som helt av meg selv... men jo mere han lar være og dele svangerskapet med meg jo mere lei meg g mer eklager jeg føler jeg... føler meg utrolig deppa om dagen g er glad det bare en ca 2 mnd igjen ... uff dettte ble mye syt om udugelig mann hehe men en plass måtte det ut... så nå får jeg prøve og f litt hjelp og slik at jeg ikke går inn i en deprasjon siste 2 mnd.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8900371-tror-jeg-begynner-og-slite-litt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. april 2007 #2 Del Skrevet 14. april 2007 Ja du bør få hjelp. Det lønner seg! Det virker som om samboeren din tror alle svangerskap er like og at alle takler ting likt. Han må jo prøve å forstå deg. Visste du at han var slik før du valgte å bli svanger igjen? Hvis jeg hadde en så tafatt fyr hadde jeg ikke begitt meg ut i et svangerskap, men det er jo lett for meg å være klok nå da Jeg tror du må sette deg ned å forklare dette grundig til ham og si alt hvordan du føler det og hva det gjør med deg at han er så lite behjelpelig og at så kan du spørre ham om han ønsker å hjelpe deg inn i svangerskapsdepresjon? Han må være klar over hva hormonene gjør med deg og at om du blir så fortvilt at du får svangerskapsdeprisjon så er det ikke bare å knipse så er den borte. Det vil gå utover ham og ungen. Han må vise ansvar hvis han også vil ha det godt. Hvis han er glad i deg er det rart at han ikke unner dette. Tro dette ordner seg jeg !! Lykke til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8900371-tror-jeg-begynner-og-slite-litt/#findComment-8970076 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå