Gå til innhold

Det blir treff på onsdag istedenfor på torsdag på pikerne i lillestrøm.. håper dere kan komme?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann! ei jente på 23 med en liten gutt som blir 1 mnd til lørdag :o)

Er vi for "unge" til å være med? Om det er noe aldersbestemt på barna osv?

Hadde vært hyggelig å komme seg ut å hilst på andre mammaer og babyer,da jeg ikke kjenner noen rundt her. :o)

heia.. jo de e bare att komme.. men vet du hva... jeg har vart bortreist da jeg skrev opp denne treff så kom jeg på att jeg allikevel ikke kunne på torsdag så jeg bytta til onsdag.. så sitter jeg her hjemme nå og ser bittert ned i kalendern min og ser ju da selvfølgelig att jeg er opptatt hele uka.. nå endrer jeg til mandag vis det passer for deg??

hehe

håper vi sees..

=)

Hei.. Jeg er en døv jente på 23 år og har en sønn på 13 mnd.. Er interessert i og treffe noe nye folk med barn. Jeg skal hjemover nå fredag til Skjetten (Strømmen) til forloveden min.. Jeg bor nå for tiden på Byglandsfjord (Aust Agder - Setesdal) pga lærling.. Hva med og treffes nå lørdag fra morgen til dagen? ;)

Halla Nina! Du når er dette treffet da? Er det i morgen(mandag) eller onsdag eller torsdag? Skjønte ikke noe av dette jeg:)

hei

Skal se om jeg får tiden til å strekke til ett lite treff:) Hvis jeg har forstått det riktig så er det i morgen kl 13.00 på pikene på hjørnet i Lillestrøm?

Annonse

tjohoo.. ja det blir idag.. kl 13.00 håper dere kommer da, det er ikke meldt så bra vær, men vi får håpe vi får plass inne der da.. sees

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...