Gå til innhold

Noen som har lyst til å ta følge.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mistet første spire i slutten av uke 5, det er nå litt over 14 dager siden.

Venter på at mensen skal komme tilbake slik at vi kan prøve igjen.

Ønsker å finne noen der ute som jeg kan "ta følge med" - og som kanskje har opplevd det samme som oss? Noen av dere som mistet så tidlig (visste at jeg var gravid i en hel uke før det begynte å blø - en SA dessverre).

Kanskje vi kan legge hverandre til på vennelisten og kan følge hverandre opp på den måten?

Venter på nye BliGravid venner. :)

Ps. Bør kanskje finne på nytt nick.... men det kan jo bli aktuelt igjen heller før enn senere... he he he

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er nok mange her som har mistet dessverre !

Jeg har mistet 2 ganger selv, 1 gang hvor jeg hadde en sa i uke 6, og en ma i uke 13 i januar, så jeg vet akkurat hva du går gjennom :)

Skrevet

Takk, håper det går fort å bli gravid igjen. Leser og leser til øyet blir stort og vått her inne. Ser at vi er mange i samme båt, men ser også at de aller fleste blir gravide igjen, og beholder, tilslutt. Du da? - Har det lykkes for deg enda eller prøver du nå?

Skrevet

Nei da, har ikke lyktes enda, så er over i 3 pp etter ma..

Men står på med godt mot ;)

Etter ma så har jeg begynt å få litt blodig el-slim og da er man visst veldig fruktbar, så det lover jo godt hvertfall! hehe :)

Skrevet

Jeg byttet nick! Jeg har også hørt at det er et bra tegn. Fort deg i "loppekassa", he he he. Jeg skal krysse fingrene for deg. (og meg....). Si fra når du lykkes da! :)

Skrevet

Heheh :)

Ja, krysser fingrene alt jeg kan her !

Du får oppdatere du og ! ;)

Skrevet

Jeg vil følge med.... jeg har IKM i dag jeg, og håper den ikke kommer.

Har en gutt på 5 år, men har nå prøvd i 2,5 år å få en til.... På den tiden har jeg mistet 5 ganger... Høres utrolig ut å skrive det, men det er sant....

Skrevet

Hei dere!!

første gangen jeg er med her!!!!

hadde en MA i uke 11 i januar og ny utskraping i februar siden det var rester. så jeg vet hva dere går gjennom.

har gruet meg til å komme hit, trudde det var for de med "barnimagen", men nå er jeg her og gleder meg til å følge med dere, vi forstår vel hverandre bedre.

Dessverre fikk jeg besøk av TR i dag, er så lei meg men må bare prøve videre.

la oss stå på sammen

Skrevet

Slenger meg med her jeg også...Det er desverre altfor mange av oss som har opplevd en MA eller SA. Det er utrolig trist. Håper det klaffer for alle oss så snart som mulig.

En baby lages: Mistet også i slutten av uke 5 (5+6), og hadde også visst om graviditeten i litt over en uke. Det er nå litt over to uker siden min SA, så da opplevde vi det omtrent samtidig.

Skal vi satse på at det klaffer for oss slik at vi får vårbarn da? (o:

Skrevet

heia..slenger meg med her!

Hadde en SA 10mars, var da i uke 14.

Første gangen eg har mistet og forhåpentligvis siste!!!!!!!!!!!!!!!!!

Siden vi visst nok skal være ekstra fruktbare etter nokke sånt e d bare å kose masse og håpe på d beste!!!!!!!!

Masse lykke til alle sammen

Skrevet

Slenger meg på her jeg også:) Hadde utskrapning etter en ma 21.februar. Fant det ut på selveste valentines day så det var en dårlig gave... MEN skal gjøre ett helhjertet forsøk på å ha en liten en innen neste valentines da:0)

Fint at vi er mange i samme situasjon for da kan vi holde kontakten hele veien gjennom svangerskape for neste gang sitter spiren vår jenter:)

Tvi tvi alle sammen:)

Skrevet

Hadde en SA 25 mars jeg, var da litt over 11 uker på vei... Prøver for harde livet vi, har ingen planer om å vente en mens :) Er utålmodig jeg...:)

Skrevet

Hei!

Jeg blir gjerne med...

Hadde en MA 16.mars,og venter på mensen...

Men har ikke klart å vente med å begynne å prøve igjen vi da,så har allerede prøvd oss.. Kanskje kommer ikke mensen på flere mnd;-)????

Når spiren sitter blir dette tredje barnet for oss:-)!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...