Gå til innhold

April: I all verden...

Mammaen til Lillegutt+maijente

Anbefalte innlegg

Er det her vi har endt opp?! Nå har jeg lett lenge, og lurt på om det var pcen min som hadde blitt syk.. Vært midt i en flytteperiode og begynt i ny jobb, så ikke fått med meg at dere er her:)

Liten oppdatering: Jeg begynte i ny jobb 1.mars, og på lørdag flytta vi inn i det nye huset. Sinnsykt deilig med stor plass! Dagene flyr med til oppussing og soving, slitsom periode dette her:) Håper vi er mest mulig i mål til bursdagen her, har drøye 2 uker igjen.

Ellers er det ingen barn på vei ;) , men har vel så vidt begynt å planlegge når vi skal begynne å prøve;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8899341-april-i-all-verden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg!

Ja her har den opprinnelige siden vært borte sidne før påske, og jeg fant denne nye nå i går... Blir jo gal av å lete rundt! Håper de sjekker bruksfrekvensen litt før de sletter sider i fremtiden :o/

Grattis med nytt hus og ny jobb! Har fått ny jobb selv fra (senest) 1. juni og skal på første opplæringsdag i morra -gledegruer meg. Skal visst lage timelister for sommerferien! *jaiks* En uke igjen til bursdagsferiring her :o)

Og ingen baby på oss heller så langt, men med ny jobb så utsetter vi det litt til over sommern (selv om vi skal til utredning i mai siden det har tatt så lang tid) - august? Jadda - så får vi se når det blir vår tur igjen :o)

Kjekt ås e deg igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...