Mammaen til Lillegutt+maijente Skrevet 8. april 2007 #1 Skrevet 8. april 2007 Er det her vi har endt opp?! Nå har jeg lett lenge, og lurt på om det var pcen min som hadde blitt syk.. Vært midt i en flytteperiode og begynt i ny jobb, så ikke fått med meg at dere er her:) Liten oppdatering: Jeg begynte i ny jobb 1.mars, og på lørdag flytta vi inn i det nye huset. Sinnsykt deilig med stor plass! Dagene flyr med til oppussing og soving, slitsom periode dette her:) Håper vi er mest mulig i mål til bursdagen her, har drøye 2 uker igjen. Ellers er det ingen barn på vei , men har vel så vidt begynt å planlegge når vi skal begynne å prøve;)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 9. april 2007 #2 Skrevet 9. april 2007 Hei på deg! Ja her har den opprinnelige siden vært borte sidne før påske, og jeg fant denne nye nå i går... Blir jo gal av å lete rundt! Håper de sjekker bruksfrekvensen litt før de sletter sider i fremtiden :o/ Grattis med nytt hus og ny jobb! Har fått ny jobb selv fra (senest) 1. juni og skal på første opplæringsdag i morra -gledegruer meg. Skal visst lage timelister for sommerferien! *jaiks* En uke igjen til bursdagsferiring her ) Og ingen baby på oss heller så langt, men med ny jobb så utsetter vi det litt til over sommern (selv om vi skal til utredning i mai siden det har tatt så lang tid) - august? Jadda - så får vi se når det blir vår tur igjen ) Kjekt ås e deg igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå