Gå til innhold

Dere som hgar mistet, hvordan var menssyklusen etter på?


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg mistet i Desember ca 11 uker på vei, har hatt 2 vanlige mens etter dette,men i Mars kom den 4 dager før tiden og var bare brunlig utflod(kan ikke kalles mens) Ut i fra siste mens og 28 dager skulle jeg hatt mens på fredag, her sitter jeg uten tegn til noe som helst....... Noen som har opplevd lignende?

 

Kan jeg være gravid selv om i de 3 forrige svangerskapene har jeg hatt ømme bryster og øm livmor før ventet mens......

 

Litt bekymret at jeg ikke skal få mens skikkelig tilbake, at noe er galt, vi ønsker oss jo flere barn......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja du kan være gravid og mensen er kansje sein så du ikkje er så langt som du trur. Mensen er vist ikkje til å stole på 6første mnd etter abort. Sjølv ble eg gravid igjen etter siste mens i5feb, og reagerte ikkje før 6 uker etterpå pga av bekkene virka litt løst og eg hadde litt murringer i det.... Hadde spontan abort i september ifjorf, og fikk utskrapning i beg av desember.

Dei 3 svangerskapene mine som er fullgått har eg hatt varierende symptom og til dels uten men det har no gått bra for det.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...