Anonym bruker Skrevet 8. april 2007 #1 Del Skrevet 8. april 2007 Noen flere som har det slik? Det er liksom akkurat i åpningen på ene siden, og det kjennes ut som om jeg får en liten rift hver gang vi har sex, og det svir noe helt sykt etter sex. Klarer ikke å se noe spesielt selv. Det har ikke hjulpet å vente lenge med sex, prøvde å vente en hel mnd, uten at det hjalp. Og det spiller ingen rolle om jeg er dryppende våt. Flere som har detslik? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8899057-kjennes-ut-som-om-jeg-revner-ved-samleie-1-%C3%A5r-etter-f%C3%B8dsel/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. april 2007 #2 Del Skrevet 14. april 2007 Jeg har det akkurat slik. Dvs jeg er alene så har ikke hatt sex etter fødselen, men jeg må være forsiktig når jeg tørker meg etter å ha vært på do. Nå er det "bare" 5 mnd siden fødsel, men jeg har ikke særlig forhåpninger om at det skal bli bedre på en stund ennå. Etter forrige fødsel, for 6 år siden, var jeg og slik. Det var sinnsykt vondt å ha sex. Det ble akkurat slik du beskriver, og det hjalp heller ikke meg å vente lenge til neste gang. Det gikk 1,5 år før det ble bra igjen. Jeg tok det opp med legen min, men han bare så på meg som om jeg skulle vært falt ned fra månen og sa at det hadde han aldri hørt om. Det var all hjelp jeg fikk fra den kanten. -Så jeg var utrolig lettet den dagen da jeg var blitt bra igjen, for jeg var begynt å tro at det aldri ville bli bra. Hadde det ikke slik etter de andre fødslene. Tok det ikke opp på 6-ukers kontrollen denne gangen fordi jeg hadde operasjonssår i skjeden da, så da var det problemet masker av det. Så vet ennå ikke hvorfor det er slik. Men har lurt litt på om det kan ha med østrogenmangel å gjøre... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8899057-kjennes-ut-som-om-jeg-revner-ved-samleie-1-%C3%A5r-etter-f%C3%B8dsel/#findComment-8976746 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå