Gå til innhold

Barn med kolikk og får ikke spise sjokolade................. :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heihei

Gutten våres på tre uker gråter så mye og nå har jeg kuttet ut sjokoladen med hell for han gråter ikke så mye som han gjorde.

Men det ble den nedturen.. Har sånn sjokoladesug.

Noen som vet om noe godt å spise? Humøret er på bunn her.

Skrevet

Her gikk det mye i potetsticks og ostepop i den perioden. Og kaker. Og kaffe med vaniljeis. Og boller med masse melis. Hmmm. Kanskje ikke så rart at jeg ikke går mer ned i vekt...

Lykke til!

Skrevet

Har du forsøkt hvit sjokolade? Seigemenner?

Skrevet

Jøss! Ja takk for tips!! :)

Ja, jeg har mange kilo å ta av altså, det er ikke det at jeg er supertynn og må spise noe for å holde vekta mi oppe . He he. Men jeg kjenner bare suge tar helt knekken på humøret mitt her. Det værste er at jeg ikke KAN spise noe sjokolade.

Så hvit sjokolade kan være et alternativ? hva er det i sjokolade babyen ikke tåler egentlig?

Skrevet

Hvit sjokolade inneholder ikke kakao, så det er sikkert det barnet ikke tåler så godt da.

Ah, for en skjebne å ikke kunne spise sjokolade...jeg er helt sjokoholiker, så det hadde jeg virkelig ikke takla! ;o)

Et tips for noe godt du kan spise; sånne poser som du får kjøpt med frukt/nøtter med youghurt utenpå...nam! gulrøtter og dipp (lag dippen med yoghurt så er det jo sunt og!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...