Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal. :-)

Ville bare høre om det er flere som skal i gang noe samtidig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal starte første uka i mai, eller rettere sagt, mellom 29 april og 3 mai tror jeg nok det blir.

Men vi skal kun ta sprøyter, da vi er med på prøveprosjektet i Porsgrunn.

Hvor holder du til?

Synes tiden går alt for sakte......!!!!

Klem

Skrevet

Hei, jeg skal i gang med spray ca 3 mai. Da er vi noen som holder følge..

Hvorfor skal du kun ta sprøyter? Ble nyskjerrig:)

Skrevet

Jeg håper på å få bli med på ny runde nå i mai. Kommer an på mensen, men jeg tipper den kommer rundt 2 mai, så da er vel vi igang rundt 22 mai.(kan hende den kommer tidligere nå siden jeg har hatt en sa og ikke hadde mens 2 april, men uka før.)

Skrevet

Det skal jeg! Vet ikke når, skal ringe inn neste mens, og derfra går det 21 dager, så i siste halvdel?

Skrevet

Jeg starter på spray i morgen, sprøyter den 2. mai, og den første Ul den 11 mai. Blir rart å være i gang igjen!

Skrevet

Jeg skal ha kort-versjonen, så starter rett på sprøyter 1 eller 2 uka i mai.

Jeg vet ikke hvilke kriterier det er for å begynne rett på spørytene. Kanskje du vet,ønsker oss barn:) ?

Jeg synes også tiden går treigt, men plutselig er vi der :-)

Skrevet

Grunnen til at vi starter rett på sprøyter, er at vi er med på et prøveprosjekt. Vi skal være med på å teste ut noen nye medisiner, som gjør at man kun tar sprøyter. Disse varer i 7 dager istedenfor 24 timer. Men vi må ta sprøyter hver dag alikevell, fordi det er et prøveprosjekt, og da er det bare 50% som får de nye sprøytene. Litt innviklet, men slipper iallefall nesesprayen.

Etter 10-14 dager med sprøyter, tar vi ut egg, 3 dager senere setter vi inn igjen. Da er det bare å knipe igjen å håpe:)

Jeg teller dager, og aldri har mensen vært mere etterlengtet:) det er jo når mensen kommer vi skal starte.

Skrevet

Jeg starter med spray til onsdag, men skal spraye litt ekstra lenge, så jeg blir vel ikke så langt unna!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...