Gå til innhold

Venter nr to med 22 mnd mellomrom, hva med vogn?


Focusina

Anbefalte innlegg

Trenger noen gode råd om kjøp av vogn, nå som jeg får to barn snart. Når barnet kommer vil sønnen min være 22 mnd.

Må det bli tvillingvogn, eller finnes det mer praktiske alternativer. Tenker sps på frakt av barn til fots i barnehagen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hadde satsa påei søskenvogn jeg;) er lik som tvillingvogn bare at det er bag på ene siden og sittedel på andre. Så kan selvsagt bagen taes ut når babyen blir stor nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for rådet. Det jeg lurer på er hvor lenge det blir plass til dem i vognen i en søsken vogn? Sønnen min veier allerede over 13 kg og er 85 cm lang 14 mnd gammel. Får tydelig store barn da pappaen kommer fra en "gentisk diger" familie ;-)

Hvordan er søsken vognene å gå tur med? Elsker å gå laaange turer forstår du :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har akkurat skaffa meg en, emmaljunga. Den er veldig lett og god å trille ialfall, har jo ikke prøvd den skikkelig enda da siden det er en stund til bebissen kommer;) Blir bar 16 mnd mlm mine da så er litt tettere men jeg synes det ser ut som om det er god plass i den alså!

 

Lykke til;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei :) jeg venter nr to, og der blir det ca 15 mnd mellomrom. så jeg skal kjøpe en søsken vogn. noen som vet hva de ligger på i pris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter også nummer to, men min vil da være 2,5 år når den lille kommer. Men jeg har tenkt å skaffe meg søskenvogn. Har tenkt å kjøpe Simo sin vogn, da jeg har ei Simo kombi fra fra av, og er veldig fornøyd med den. Dessuten er den romslig. Den tar stor plass, men det er bare for å ut å trille..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...