Gå til innhold

30 dager igjen

katrine har fire gutter

Anbefalte innlegg

har jeg bestemt meg for. Da er jeg akkurat 37 uker. Magen er stooooor og bena er hovne. Men i 30 dager til skal jeg holde ut.

Har vært litt tungt de siste dagene med to aktive gutter med fri fra barnehagen. Påskeferien ble litt lang i år. Selv om det er deilig å ha masse tid med koseguttene, så er det kjedelig å ikke greie å leke og herje med dem. Minstemann på to år roper inn i navlen, "kommer dere ut snart."

Er det flere med barn fra før og litt dårlig samvittighet her?

Blir jo ikke akkurat så mye bedre når det kommer to gutter til. Men da er jeg jo iallefall litt mer mobil selv.

Som sagt bare 30 dager igjen. Da skal jeg ha sex og spise kanel og jogge og alt hva man kan gjøre.

Ser det er en del andre med termin omtrent samtidig, har dere begynt nedtelling?

Fortsetter under...

ja, jeg har 26 dager til uke 37..håper selv at jeg kommer over 34 jeg da..jeg har ikke planer om å sette igang noe eller no..men bare håper de kommer etter da hvertfall..så da får de nesten bare komme når de vil og er klare for verden..det kan jeg ikke bestemme..hehe..=)

legene tror nemlig fødselen er like rundt hjørnet,så da tenker jeg sånn..og det er jo bare 5 dager til uke 34...nå er jeg 33+2..

men,veldig enig med deg..jeg håper de holder seg inne så lenge som mulig..og klart det er tungt ja..men jeg klarer meg fint..=)

påska har vært lang her åsså,samboers barn har vært her og legene ville legge meg inn for det ble masete..men jeg har ikke no dårlig samvittighet eller no nei,selvom jeg har vært veldig for meg selv denne uka..men jeg får bare så høyt bt av mas,så jeg må ta det med ro..hehe..sånn er det bare..

JA den er begynt!!!! 39 dager til termin her, og kommer nok ikke til å gå over den!!!!!! så håper jeg at de kommer i slutten av april, det hadde vert perfekt... men jeg vil jo ikke blir ikke satt i gang på HUS om det ikke er noe veldig spesielt.... synest det er litt uretferdig at det er sånn forskjellig praksis rund om kring i lande.Er i fin form enda, med unntak av smerte stikking i høyre side, men det har jeg fått bekreftet at er bare press på galle og lever så jeg må vere veldig fornøyd tror jeg. noen dager er litt tyngre en andre men stort sett synest jeg at det er herlig å gå med 2 jenter i magen.... Vi gleder oss kjempe mye til å få de ut og se de!!!

lykke til alle sammen!!!!

Har bare 20 dager igjen til uke 37 selv, men jeg synes det høres lenge ut... Tidligere har liksom målet bare vært å komme seg til uke 34-36, for da er det greit at babyene kommer. Nå som jeg er 34+1, så innser jeg at det fortsatt kan være en måned igjen, og det er jeg ikke klar for! Har også en liten gutt som har vært hjemme fra barnehagen, og gleder meg til han skal det igjen. Trenger litt tid til å hvile og ha fri hver dag nå.

Jeg har vel egentlig hatt et ganske greit tvillingssvangerskap, men nå er det så mange plager, selv om hver ikke er så ille. Vondt bekken, halsbrann, kvalme, hemorroider, problemer med å sove, sliten, hovne ben... Og det er ingen tegn på at noe er i ferd med å skje. Har ikke målt livmorhalsen på nesten to uker, men da var den 5,3. Har ikke noe særlig kynnere en gang, bare to utrolig aktive og store babyer. Håper det siste betyr at de kommer før tiden.

Vil bare bli ferdig med å være gravid og fødsel og hilse på babyene mine!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...