Gå til innhold

Vondt i lysken, tegn på ?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Lurer på om noen vet om vondt i lysken kan bety svangerskap uten for livmor eller cyster?

Har hatt det noen dager og det vil ikke gi seg.

Takknemlig for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er absolutt ingen lege, men jeg har lest at bekkenløsning kan føre til vondt i lysken. har du noen andre symtomer som kan tyde på dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei :) i mitt forrige svangerskap hadde jeg mye vondt i lysken. men jeg gikk lange turer hver dag, og det ble ikke verre ihvertfall. det er absolut ikke sikkert det fører til bekkenløsning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vondt i lysken kan bare være et tegn på at det meste der nede holder på å strekke seg. alt må jo bli litt større dess større babyn blir. så det er ingen grunn til uro. har det selv og det er ikke særlig godt, men går over etter en stund :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt og har fortsatt mye vondt i lyskene og sidene jeg også. Har forstått det som at det er når ligamentene til livmoren strekkes. Ligamentene er de "bardunene" som livmoren henger i, og det kan gjøre skikkelig vondt av og til, særlig når jeg nyser, hoster eller ler. Og hvis jeg snur meg brått i sengen. Helt normalt og ufarlig er det i allefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...