Gå til innhold

Er det for sent og kjøpe lekegrind til en på 8 mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte og kanskje kjøpe det nå, men har jo aldri liggi i det før.. Er det ingen vits eller er det lurt?

Er jo overallt om dagen så hadde vært deilig og kunne lagt han et sted når jeg skal ting han ikke kan være med på..

Skrevet

Tipper det er litt for sent å sperre han inne nå, men jeg synes den er grei å ha uansett. Vi bruker vår til å oppbevare leker, og jenta vår krabber fornøyd inn i den selv. Men vi stenger henne aldri inne da, så sånn sett er jo litt av poenget borte;-)

Skrevet

Veldig kjekt å ha lekegrind!! Vi har hatt det siden begynnelsen da, vesla er 7,5 mnd nå og elsker å sitte å leke i den. Nå er jo hun vant til grinda, men hun har begynt å reise seg opp og stå ved hjelp av den...Drar seg opp og holder i kanten.Og så kan du jo støtte opp sidene med puter og sånn, så det er ikke så farlig om den lille detter ned! Hihi:) Så jeg tror nok ikke det er for sent, bare nye morsomheter for mini. Sikkert uvant i begynnelsen da, men jeg merker når tulla mi er sliten av å krabbe, vil hun sitte der å slappe av:)

Skrevet

Takk for svar.. Fler?

Skrevet

sønnen vår er 8,5 mnd og vi har akkurat kjøpt! veldig kjekt når en skal ordne ting rundt i huset. klompen er noe skeptisk og vil ikke være så lenge om gangen men det fungerer litt ihvertfall!

Skrevet

De sier at 8 mnd er siste frist for å innføre lekegrind..etter det er sjansene store for at de skal protestere.. Da jeg var hos søs sist kjøpte hun seg lekegrind, og da var snuppa nesten 9 mnd, og det gikk fint..men klart det varierer litt fra unge til unge..

Skrevet

men når begynner man med den? når de begynner å rulle og bevege seg rundt?

Skrevet

Vi begynte når Tassen var 7 mnd. Setter han der hvis jeg skal gjøre noe i huset, eller vil DiBbe litt. Han trives godt der, reiser seg og sånn. Er 10 mnd nå.

Skrevet

vi kjøpte lekegrind da småen allerede hadde begynt å krabbe rundt, det var da vi følte behovet, men det var for sent for oss.. hehe Han liker ikke å bli sperret inne.. men vi har glede av den allikevel. Vi kjøpte den med dør (park a kid) og han kryper inn og ut å leker i den... så lenge døren er ÅPEN.. hihi Oppbevarer alle leken han i den, og det ser ryddig ut i stua:) Evnt neste mann skal tilvennes tidligere:)

Skrevet

gutten min elsker å sitte å lege i grinda og han ble 1 år 29 mars......han har vært i grinda siden han var 4mnd tenker jeg...kunne ikke vært foruten den grinda, da vet jeg hvor jeg har han om jeg skal ut å hente post, dusje, osv....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...