msModa Skrevet 8. april 2007 #1 Skrevet 8. april 2007 Har hatt blødninger for andre gang i svangerskapet nå, og dro på legevakten for å prøve å finne ut av hva det kunne være. Sist jeg blødde, mente legen at det ikke trengte å bety noe, og at jeg bare skulle slappe av. Så begynte jeg å blø igjen i går og ringte fødeavdelingen. De sa jeg måtte ta en ny graviditetstest, noe som er vanskelig å få tak i nå når det er påske. Men dette fikk jeg hos legevakten i dag. Jeg fikk sjokk da hun sa at testen var negativ! Jeg har jo ikke hatt så mange "symptomer", men trodde jo jeg kjente liv for noen dager siden! Er utrolig skuffet nå, men er jo ikke så mye å gjøre med det. Spontanaborter skjer jo ikke uten grunn. Hvis jeg blir gravid igjen, og plutselig får blødninger kommer jeg nok ikke til å godta at legen sier jeg bare skal slappe av hvis jeg blør! Måtte bare få det ut. Håper jeg snart er tilbake på disse sidene... Lykke til alle sammen!
Anonym bruker Skrevet 9. april 2007 #3 Skrevet 9. april 2007 Huff da. Stol på magefølelsen, men ikke bebreid deg selv for at dette skjedde. Leger kan være temmelig arrogante. Lykke til videre.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2007 #4 Skrevet 9. april 2007 Jeg har opplevd akkurat det samme. Hadde blødning og fikk beskjed om å slappe av...(og at jeg var ung, og at det ville komme flere barn). Men testene jeg tok etterpå var negative. Likte ikke den oppførselen jeg. Ikke moro å miste selv om man er ung og kan få flere barn.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2007 #5 Skrevet 9. april 2007 Jeg hadde to ganger Sa og en gang Ma. Lege sa det til meg begge ganger bare ta det med ro, så tok jeg med ro, så mistet jeg 2 dager etter . Jeg fikk ikke lege time på den andre gangen når jeg hadde MA , Jeg kjønte noe var galt, så kontaktet jeg med en privat GU, fikk vite baby var død. Denne gangen har jeg masse blødning, fikk jeg time hos lege etter flere ganger med telefone, så sa lege til meg: Du må ta det med ro, et svangeskap går bra så går bra, går ikke bra så kan du ikke gjøre noe. Og fikk jeg ikke noe mer enn det hun sa. Så nå jeg er hjemme med blødninger,vet ikke hva skal jeg gjøre, skal nesten bare vente til det kommer mer blod eller etter 12 uke med neste lege besøk,håper bare alt er bra. Jeg synes jeg ikke fikk nok hjelp av legen.
ambumamma Skrevet 9. april 2007 #6 Skrevet 9. april 2007 sånn følte jeg det og! begynte å blø i uke 6 og det eneste de sa var at jeg hadde tatt testen litt for tildlig. det var vanlig og miste så tildlig.Hallo... selvfølgelig tar man en test når man er en og to uker over ikm. at ikke de kan være litt mer forståelsesfulle. samme hvor tidlig det er er det drit kjipt å miste når man har så lyst på barn. følte at jeg ikke visste noe mer når jeg gikk fra legen hvertfall. måtte bare vente å se eller prøve på nytt.... så her sitter jeg og venter da.... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå