Gå til innhold

Prinsessa og fisken et el anna...;)

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann!!

Det så ikke så lyst ut her heller en stund om det kan være til trøst!

Vi har hatt mer eller mindre kontakt hele tiden (en sms i uken ol), men det har BAREvært krangling og faenskap siden den dagen jeg fant at jeg var gravid.

Så endret tonen seg litt, fikk en melding om vi kunne prate sammen.

tror kanskje han hadde fått tenkt litt og tenke, og at det faktisk gikk opp for han at barnet kom til og bli født uansett hva han gjorde/eller ikke gjorde.

Men nå har vi hatt det veldg "kjæreste"fint i en 2 ukers tid. Har akkuat kommet hjem fra hytten hans nå=)

Men fremdeles klarer jeg liksom ikke og forholde meg til situasjonen, eller dvs, jeg er redd for at han skal såre meg igjen og plutselig stikke av igjen.. Mye tanker og følelser hvertfall! Håper virkelig att det ordner seg for deg og "din". Hvor langt er du på vei?

Mange klemmer fra meg og "fisken" min;)

Hei! Takk for svar!:)

Så bra det ser ut til å ordne seg for dere! Er i uke 31 jeg. Får bare se hva som skjer. Tror ikke barnefar her har det så godt med seg selv iallefall, vet han har samvittighet. Får bare håpe at at han setter seg ned og tenker litt han og... som du sier, barnet blir jo født uansett...

der gikk alt jeg skrev vekk gitt, prøver igjen!!

Har dere kontakt nå da, og hvordan er "forholdet"?

Kanskje det er vanskelig for han og komme krypende til deg og legge seg flat? (for det er jo det han må), mange menn har veldig vanskeligheter med og erkjenne sine feil!

Men uansett- situasjonen vil nok uansett bli helt anderleses etter fødselen når han får den lille i armene.

SÅ kanskje det ordner seg for dere også?

Der var du!;)

Akkurat nå har vi ikke kontakt desverre. Tror nok han her har vanskeligheter med å komme krypende og legge seg flat som du sier ja. Tror han fikk sjokk og stakk av...Umoden på området har jeg funnet ut.

Ser han er pålogga på msn ofte, han har iallefall ikke sletta meg. Hadde jeg gjort hvis det var noen jeg absolutt aldri ville ha kontakt med. Må jo bli påmindt om situasjonen hver gang han ser jeg logger meg på.

Får håpe videre...;)

Annonse

ja, det er helt sant, han kan definitivt ikke "hate" deg hvertfal. Før eller siden så må dere jo prate sammen. Og det går jo ikke an at dere ikke har kontakt, for dere har jo trossalt barn sammen. Men kunne ikke du kontaktet han når du føler for det ang barnet osv, så merker du gjerne om han er åpen for noe mer?

Det er uansett verdt og ikke la sjansen forbi dersom du tror at det kan ordne seg, ikke minst for babyen.

Har dere vært sammen tidligere, eller er det litt "tilfeldig"? (ikke stygt ment), hvis dere har det, så har han hvertfall hatt følelser for deg, og de går ikke over i løpet av en natt;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...