Gå til innhold

Hei jenter 30 + Oslo&Omegn...

Snartmammatilandreas

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dytter denne jeg! Anbefaler alle som er over 30 og i Oslo å bli med, jeg er utrolig glad for at jeg ble med i vår gruppe, har hatt mye glede av treffene :-)

Nå har de fleste født og da skal vi treffes med nurkene våre. Fint for både mødre og småttiser det :-)

Hei Snartmammatilandreas:)

Har du fått noen meldinger fra andre som vil være med på treff?

Jeg henger meg på Sanasols oppfordring til alle sammen om å bli med på dette hvis dere har anledning. Som førstegangsmamma er det mye en skal sette seg inn og det er mye en lurer på, og da er det godt å ha et sosialt nettverk rundt seg med jenter i samme situasjon. Jeg har hatt utrolig utbytte av treffene både før og etter at knøttemann ble født. Ville definitivt ikke vært denne gjengen foruten, og jeg er utrolig glad for at jeg tok mot til meg og kom på det første treffet. Ikke lenge siden det var jeg som gikk smånervøs rundt på Egon og kikket etter et bord med damer med store mager:) Så meld dere på treff!

skriver under på anbefalingen fra sanasol og bellen!!

Er utrolig gøy å være en gjeng i samme situasjon.

Første gangen var jeg utrolig nervøs men møtte opp og det gjorde heldigvis sanasol også...siden er vi blitt en flott gjeng som nå har så godt som doblet seg i antall grunnet alle de små som er kommet til verden. Treffes fremdeles hver 3 uke og storkoser oss.

Mange treffes også utenom de fastsatte treffene så det er en ypperlig sjanse til å finne trillevenninner også :-)

Annonse

Hei!

Blander meg litt inn her jeg. Hvis dere er usikker på hvem dere er, så kan dere jo bestille et bord der dere skal møtes, da blir det litt enklere. Det har alltid vi gjort. Bestill bord på barn i magen. Det er utrolig kjekt å møte andre gravide. Håper dere får like positive opplevelser med bimtreff som jeg har hatt.

Lykke til!

Hei Belle og Hiøt!

Så på Bim at det skal være treff på Peppes pizza nederst i Karl Johans gate fredag klokken 17.00. Passer dette for dere, ser ut til at ganske mange har meldt seg på, og flere er over 30 år....:o) Er nok lett å kjenne igjen gruppen på magene :o)

Håper det passer for dere også!

Annonse

Det er veldig mange ferskinger som kommer ikveld har jeg sett.... jeg har ikke vært med før blandt annet:o)

Ser at det ikke er så mye aktivitet her inne på førstegangs, men følg med på Bim treff som står i den oransje menyen til venstre og klikk inn på Oslo, så kommer planlagte treff opp. Hadde vært koselig med flere ferskinger :o)

Fint med flere ferskinger, da! :) Jeg lurer på én ting med disse BIM-treffene. Det står jo av og til "for sommermager" ol.l. og tenker jeg med en gang at det kanskje ikke er forumet for meg, siden jeg ikke har termin før i høst (selv om "mage" har jeg jo alt nå ;)). Men kanskje jeg bare har misforstått helt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...