*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 17. april 2007 #26 Del Skrevet 17. april 2007 Ja det er nettopp det som er problemet. Så får dra å kjøpe wild yam, tror ikke der er såå dyrt. I såfall er det forhåpentligvis verdt det=) Stipendet er jo på 2400, så da går det ca opp i opp. Får han det ikke der fordi dere leier av foreldrene hans? Er det samme hus? Så lenge dere leier av dem, så burde han jo få stipend. Går sikkert an å snakke med de i lånekassen og forklare. Trist hvis han må bo i Oslo i ukedagene da. Hvordan fikk du med sambo på å prøve? Eller var han han ganske gira fra begynnelsen av? Sambo har blitt mye mer lukka=( Vil ikke snakke om det noe særlig. Han er så opptatt av at vi skal ta det som det kommer og at det ikke skal påvirke livene våres noe særlig. Nå har han blitt opptatt av når jeg har EL og, så han har vel planer om å styre unna=( Æsj.. Håper jeg får han med allikevel. Hvis foreldrene hans ikke sa så mye, så er det jo positivt!=) Da er de ihvertfall ikke negative til det. Ingen av foreldrene våres aner noe. Har litt lyst til å fortelle det til pappa, for jeg tror han hadde blitt glad. Men kjipt hvis han blir sinna. Så har jeg litt lyst til å si det til lillebroren min, men da tror han vel at jeg er helt gal i nøtta;-) Har du noen søsken? Vet de i såfall om det? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8895568-dreamer/page/2/#findComment-9012090 Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤tingeling¤ Skrevet 18. april 2007 Forfatter #27 Del Skrevet 18. april 2007 Er det vanlig å ha ca 14 dager fra El til tante da eller? Man får ikke borteboerstipend vist ikke man bor lengre enn 3 mil eller 45 min hjemmefra. Så jeg får det ikke nå. Men er det anderledes når en er student eller? Vi kommer til å leie i samme hus som foreldrene hans ja. Hadde vært kjipt vist han bor i oslo i uken ja, men det må jo bare bli sånn. Men vist vi blir gravid så kan jo jeg (vist jeg tar permisjon, noe jeg tror jeg kommer til å gjøre for jeg er ganske skolelei!) dra inn til han. Sambo har lyst på barn! Men han var sånn at han helst ikke ville snakke om det før. Men så snakket jeg litt om det at det er så fleksibelt og sånt.. og bla bla. Også gikk det sakte men sikkert fremover. Ble overasket hver gang han "ikke brydde" seg om vi ikke brukte prev. Også lot jeg hver å mase fordi jeg tenkte at kanskje han ble lei da. ( Han sier at det stemmer, han sitter her å leser uff :S) Også plutslig sa han JA! hehe.. så vist du bare er litt tolmodig kanskje.. i går så vet jeg ikke helt hva jeg gjorde, men vi er helt med nå! Men prøver å ikke snakke med han mer enn nødvendig for jeg er litt redd for at han ombestemmer seg da. Kan jo prøve å lage en liste eller noe med positive ting... ( si ifra så kan jeg prøve å tenke litt på hva du kan skrive) også si noen skjønne ting.. Også kan du jo kanskje henge lappen inn i et skap eller noe. En hemmelig melding liksom Har ikke sagt det til noen i min familie, tror de hadde klikket da :S Når jeg var på navnefesten nå så var broren min med ( han e 17) også satt jeg der med den lille ungen. Også spør broren min over hele bordet, ja du kunne ikke tenkt deg din egen unge da?! Sa bare, joda en eller annen gang! hehe.. også sier han at han har lyst på egen unge nå!! Resten av søskene min er 6,4 og 9 månder så tør ihvertfall ikke si noe der! Men du, jeg lurte på en ting. Er det dumt å kose hver dag?! Altså at det blir lite sæd igjen på slutten av uken eller? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8895568-dreamer/page/2/#findComment-9021878 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 18. april 2007 #28 Del Skrevet 18. april 2007 Det er vanlig å ha EL ca 14 dager før neste mens ja=) Når man er student spiller det ingen rolle hvor langt unna foreldrene man bor, men man får tydeligvis ikke stipend hvis man leier hos foreldrene. Dette sto på lanekassen.no: "Borteboer eller hjemmeboer: Du får utdanningsstipend når du har flyttet fra foreldrene dine. Bor du i det samme huset som foreldrene dine, får du stipend bare hvis huset er delt inn i flere enn fire forskjellige og klart avskilte enheter. Det er ikke nok at du bor i egen boenhet i foreldrenes hus eller betaler husleie hjemme. Hele støtten blir da utbetalt som lån og lånet blir ikke gjort om til stipend ved fullført utdanning." Hvis du blir gravid kan du jo dra inn til han ja, selv om det sikkert er litt slitsomt det og. Men på universitetet ihvertfall er det ikke forelesninger og seminarer hver dag, så det kan jo hende at han ikke trenger å være borte alle ukedagene. Men jeg vet ikke hvordan et er der han skal gå da. Sambo har også lyst på barn, men han vil verken prøve eller snakke om det. Tror han er livredd for at det skal "ta over" livene våre. Han ble også mer og mer klar jo mindre jeg maste, så tror at jeg skal la det ligge en stund. Bare si når jeg er fruktbar og se om han vil kose da. Kjenner at jeg må stresse litt mindre med dette, lysten på barn tar jo helt overhånd. God idé det med lappen, det skal jeg gjøre når han virker litt mer positiv igjen=) Hvor lenge siden er det du slutta med prev igjen? Er i min 6 syklus uten jeg:( Så begynner jeg å tenke at noe kan være galt, selv om jeg ikke burde begynne å tenke på det før om lenge. Sa broren din at han ville ha barn nå?? Oj! Hehe. Har han dame da? Det er ikke dumt å kose hver dag, gir best mulighet for å bli gravid det=) Selv om det blir litt færre sædceller, så blir det ikke for få til at egget kan befruktes. De anbefaler at man holder seg til annenhver dag hvis mannen har dårlig sædkvalitet. Får du han med hver dag? *misunne* hehe Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8895568-dreamer/page/2/#findComment-9024229 Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤tingeling¤ Skrevet 19. april 2007 Forfatter #29 Del Skrevet 19. april 2007 hmm.. det var kjipt. Huset er på en måte delt inn i tre enheter. Er vel kanskje best å få seg hybel i oslo, så kan han få gjort det han må også komme hjem. Det ordner seg nok uansett. Blir vel noe vi ser litt nærmere på når vi faktisk blir gravid!! hehe Skjønner hva sambo din mener om at det skal "ta over" livene deres. Men det blir jo bare til det dere gjør det til. Bor dere i nærheten av foreldrene deres eller? Vi tenker nok å lenne oss litt på familien til sambo ( hehe, uff!) eller jeg tenker ihvertfall det! Men det er fordi at jeg tror de hadde blitt glad. Er i min tredje syklus tror jeg. Men dette er første som vi prøver. Det trenger jo ikke være noe galt med deg. Det kan jo være akkurat det du sier med at du har kort tid etter El, også kanskje det blir bedre vist du prøver den wild yam tingen. Men samtidig så prøver dere jo ikke så veldig hardt eller? Siden sambo ikke er helt med? Tror det var det broren min sa ja! Ble litt overasket. Han har ikke dame for øyeblikkt (! han er uber sosial). men jeg tror ikke han hadde funnet på å faktisk gjøre det :S håper ihvertfall ikke det. Men han blir nok glad vist jeg blir gravid, men tør ikke si det til han! Jeg får som regel med sambo vist jeg vil. Men han er ofte vekke, han er toppidrettsutdøver så det er litt flaks at han er hjemme denne helgen! Men i går så fikk han litt prestasjonsangst tror jeg fordi han tenker at vi "bare" gjøre det for å bli gravid. Han er litt redd. hehe, var litt morsomt. Første gang jeg har opplevd at han ikke klarte å levere! hehe Jeg lurere noen ganger på hvorfor han vil bli gravid men så vil jeg ikke spørre han for jeg er redd for at han ombestemmer seg! Tror jeg skal ha EL nå rundt disse dager. Men på ladycompen skal jeg ha det om 6 dager?!? Vet du om det er fordi at det er første syklus jeg bruker den eller, da den liksom ikke vet når jeg har EL? Nå har tempen min gått litt ned, så håper jeg har EL sånn nå! Det hadde passet, men kan ikke kjenne noe EL smerter eller EL utfold. hmm.. jaja det er bare å peise på!! Håper ihvertfall EL ikke flytter seg så får jeg lang syklus Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8895568-dreamer/page/2/#findComment-9030633 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 19. april 2007 #30 Del Skrevet 19. april 2007 Hehe, nei det er ikke vits å ta sorgene på forskudd. Når dere blir foreldre så ordner det seg jo, uansett hvor/hvordan dere bor=) Skjønner også hva sambo mener med at det ikke skal ta over livene våres, men vi trenger jo ikke prate om det og telle ned til IKM og greier fordet. Som du sier, det er hva man gjør det til. Men for min del så er det greit at han holder meg litt igjen, for ønsket om baby tar litt overhånd noen ganger. Blir det sånn for deg og noen ganger, eller klarer du å ta det helt med ro? Vi bor ca 10-15 min unna både mamma og pappa (med bil), så det er ikke så ille. Men vi bor enda nærmere familien hans. Tanken på at "svigermor" skal passe ungen alene er nesten litt skummel, hehe. Hun er kjempesnill og greier, men jeg kjenner jo min familie mye bedre;-) Aner jo ikke hvordan hun vil reagere hvis jeg blir gravid. Deilig at dere kan og tør å "lesse" ungen på familien hans. Og spesielt når de bor i samme hus, man trenger all hjelp man kan få=) Jeg og sambo prøver ikke spesielt hardt. Blir bare én gang rundt EL... Også røyker han jo, og drikker litt i helgene, så det er vel kanskje mer han det går på. Men skal prøve wild yam=) Var en her på BIM som ble gravid for litt siden, hun hadde like kort lutealfase som meg, så det skal gå;-) Skjønner at du ble overrasket når broren din sa det! Hehe, det hadde jeg og blitt hvis broren min ønsket seg baby nå. Jeg vet at han ikke gjør det, han er mer sånn vente til man er 30;-P Samboern din er toppidrettsutøver, oj! Imponerende! Hvilken idrett da? Hehe, stakkars som fikk prestasjonsangst da. Er jo ikke så rart egentlig. Håper han får levert ordentlig når du har EL da;-) Du kan ikke stole på ladycompen første syklus. Kjøpte du den ny eller brukt? Hvis du kjøpte den brukt, har du husket å slette det som er lagret etter hun som hadde den før? Ser ut som EL kan være på vei hos deg. Pleier du å ha EL slim og EL smerter? Hvis du pleier det kommer den nok siste dagen med slim eller dagen etter. Hvis ikke, så kan det hende at du har den i dag eller i morgen;) Hvor lang er syklusen din? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8895568-dreamer/page/2/#findComment-9040141 Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤tingeling¤ Skrevet 20. april 2007 Forfatter #31 Del Skrevet 20. april 2007 Spørs litt hva du mener med å ta det med ro. Tenker ikke så mye på baby nå som det jeg gjorde for 2-3 månder siden. Tror faktisk det har litt med det at det ikke er like fjernt som det var for litt siden. Nå er det faktisk realistisk. Takler det på en annen måte nå som sambo er med syns jeg. Tror det var derfor jeg plutslig fikk skikkelig kalde føtter, også nå er vi begge med igjen nå. Samtidig så klarer jeg ikke å prøve halveis. Må enten prøve eller ikke prøve. Var ikke helt det jeg så for meg, så mer for meg sånn som dere holder på. Da har du kanskje ikke så store forhåpninger til ikm eller? Eller det spørs jo bare hvordan man syker seg opp. Tenker å ikke ha for store forhåpninger heller, er bare første syklus vi prøver i. Deilig at dere bor så nærmt familien deres da Har bare en tante i og besteforeldre i oslo ellers så er mesteparten her. Skjønner hva du mener med at det hadde vært skummelt å gi ungen til "svigermor". Men jeg kjenner familien hans ganske godt egentlig. Hver gang jeg er der så bor jeg jo der. Første gang jeg bodde hos de så kjente jeg de ikke i det hele tatt :S så møtte foreldrene hans samtidig som han. Sambo ror. Var sånn vi møttes men kan ikke lengre jeg siden jeg har pådratt meg idrettskade, gøy:D Kjøpte ladycompen ny. Er litt vansklig å vite på forskjellige ting for jeg har bare hatt 2 sykluser. Hadde 33 dager så 25 dager. Har hatt EL slim og smerter, men ikke noe enda i denne syklusen. Har ikke følgt så godt med uansett. Hadde rundt denne tiden forje syklus. Hvor lenge har du igjen av studiene dine nå? Og hvor var det sambo skulle begynne til høsten? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8895568-dreamer/page/2/#findComment-9043860 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 20. april 2007 #32 Del Skrevet 20. april 2007 Merker at jeg er mye roligere denne syklusen. Er mye mindre innpå her, og tenker ikke sååå mye på det. Tror det begynner å bli litt mer realistisk at det kan bli et barn, men at det kan ta laang tid pga den slappe prøvingen. Forrige gang hadde jeg veldig store forhåpninger rundt IKM, tror det var fordi tempen steg så mye på dag 7. Trengte den skuffelsen egentlig, så jeg roer ned på forhåpningene. Burde jo ikke ha det når vi prøver så lite. Har du hatt EL nå? Har dere truffet den? Deilig å ha familie så nærme ja=) Møtte du foreldrene hans samtidig som han? Kjente du ikke han første gang du bodde der? Hvordan gikk det til? Så kjedelig at du har pådratt deg idrettskade=( Kan ikke være noe gøy når han drar for å trene. Ladycompen regner fra siste syklus, det er derfor den sier litt feil. Jeg har litt over 2 år igjen på studiene, evt 4 år hvis jeg skal ta mastergrad. Men venter med å bestemme det til jeg nærmer meg slutten av bacheloren. Hvor langt er det studiet du skal gå på? Sambo skal begynne på høyskolen, utdanne seg til lærer. Samboern din skal vel drive med roing? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8895568-dreamer/page/2/#findComment-9052322 Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤tingeling¤ Skrevet 21. april 2007 Forfatter #33 Del Skrevet 21. april 2007 Nå har tempen min gått opp igjen, men ikke så veldig mye. FF charten sier vel når jeg har EL eller? Det gjør vel ladycompen og. Så tydligvis ingenting enda.. kjedelig! Men syns jeg har fått bitte bitte litt EL slim idag. Fortsetter vi som vi gjør nå treffer vi nok EL en gang.. ! Håper bare jeg ikke får en lang syklus, det er kjedlig det. Leste foresten et sted at fram til ungen er 4 uker så blir det ikke påvirket av alkohol inntak. Vet du noe om det eller? Jeg og en venninne skulle til østlandet på en regatta. Også fikk vi bo hos familien hans. Det var litt rart. Men så var vi der igjen litt senere. Er bra at du har så lang tid av studiene igjen da. Så er det ikke noe stress vist dere blir gravid i forhold til penger og sånt. Er tre år det jeg skal inn på og. Så tenker jeg å ta master i enten det eller noe annet, men det er lenge til uansett Lærer er jo et bra valg, får mange jobber der sikkert. Jeg tror sambo skal fortsette å ro litt til, men han er ganske lei tror jeg. Han skal nok ikke drive med roing som karriere vist det var det du mente, ligger ikke noe penger i det. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8895568-dreamer/page/2/#findComment-9054041 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 22. april 2007 #34 Del Skrevet 22. april 2007 Der ikke ut som du har hatt EL enda, men siden du har litt EL-slim, så har du nok EL innen 2-3 dager=) Så hvis dere fortsetter, så treffer dere noe EL snart ja=) Får ikke håpe at du får lang syklus nei, det er kjedelig. FF sier ifra når du har hatt EL. Den sier ifra når du har hatt 3 høye målinger. Noen mener at det ikke er farlig å drikke alkohol de første 4 eller 6 ukene, husker ikke helt, fordi at man deler ikke blodomløp med spira da. Andre mener at man burde holde seg langt unna. Man er ikke sikre på om alkohol tidlig i svangerskapet er farlig. Rett etter EL så drikker jeg litt alkohol, men rett før IKM så gjør jeg ikke det. Mest fordi jeg kommer til å tenke så mye på det hvis jeg er gravid, og kommer til å få så dårlig samvittighet hvis noe går galt. Det var en morsom måte å møte kjæresten din på da=) Veldig praktisk om jeg hadde blitt gravid nå i forhold til penger og sånt ja. Da gar jeg lenge igjen med støtte. Synes 3 år er veldig passe, også kan man ta 2 år til hvis man vil. Man kan jo jobbe litt først hvis man vil=) Tenkte at samboern din ville satse på roing siden han skal gå på nih, men det er vel ingen penger i det som du sier. Da må man vel være helt på topp. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8895568-dreamer/page/2/#findComment-9060918 Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤tingeling¤ Skrevet 23. april 2007 Forfatter #35 Del Skrevet 23. april 2007 Hei hei. Hvordan går det med deg nå? Det er vel ikke så lenge til du har EL eller? Hvordan går det med kosingen da? Er det noe liv, hehe. Tror kanskje det begynner å skje noe her snart, håper ihvertfall det! Jaja, ikm min flytter seg nærmere og nærmere din så det er jo positivt! Selv om man er helt på topp i roing så er det ikke mye penger i det. Selv tufte får ikke så mye, og det er jo veldig begrenset hvor lenge man kan ha det som "arbeid". Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8895568-dreamer/page/2/#findComment-9073026 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 23. april 2007 #36 Del Skrevet 23. april 2007 Skjer ikke stort i syklusen enda... Har vel EL om 5-6 dager=) Utenom det så pusser vi opp som gale, hehe. Har du hatt tempstigning? Håper så veldig at det klaffer for oss begge denne syklusen!=) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8895568-dreamer/page/2/#findComment-9079158 Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤tingeling¤ Skrevet 24. april 2007 Forfatter #37 Del Skrevet 24. april 2007 Har fått tempstigning nå, så håper det magiske har skjedd hehe eller skjer. Pusser dere opp leiligheten til sambo din eller? Er det snakk om å pusse opp et baby rom i den leiligheten eller?!?! vist det er plass. Er det derfor du er oppe om natten hele tiden eller? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8895568-dreamer/page/2/#findComment-9087391 Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤tingeling¤ Skrevet 25. april 2007 Forfatter #38 Del Skrevet 25. april 2007 weeehii! litt glad jeg nå, hadde tydligvis El for 3 dager siden. Kjente ikke noe til den da, men kjente den godt forje syklus. SÅ det betyr jo at det bare er å telle ned dager nå så 11 dager til ikm tror jeg.. news? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8895568-dreamer/page/2/#findComment-9101607 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 26. april 2007 #39 Del Skrevet 26. april 2007 Hei=) Sorry har ikke hatt tid til å være her de siste dagene. Vi stresser såå med å bli ferdige med oppussingen. Må være ute i løpet av helgen. Derfor jeg bare har vært her på natta ja, hihi;-) Vi pusser opp leiligheten til sambo ja. Er et "babyrom", men han skal ha kontor der. Får han nok ikke med til å pusse det opp som barnerom før jeg er langt på vei, hehe. Jeg har nok EL i dag, 3 dager før jeg førventet den... Andre dag med EL-slim. Sambo er så utlitt av oppussingen, så jeg får han jo ikke med til sengs=( Skal prøve i dag og, men tviler sterkt. Så kan nesten bare gi opp håpet om en maispire=( Så spennende at du har hatt EL. Krysser fingrene for at det klaffer! Blir noen spennende dager framover=) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8895568-dreamer/page/2/#findComment-9111071 Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤tingeling¤ Skrevet 26. april 2007 Forfatter #40 Del Skrevet 26. april 2007 ikke tenk på det! Skjønner at det er stress med oppussing, spes vist dere skal være ferdig til helgen? Skjønner ikke helt hvordan du klarer å ha skole og jobbe mye og pusseopp hele tiden!?! Så gøy at du har EL idag da! Men vist du bare sier at han skal ligge still så gjør du alt "arbeidet" så tar det vel ikke så lenge før han er med alikavel! Funker her i huset hele tiden! Håper han blir med i kveld da. Så kan du ihvertfall håpe litt fram til ikm. Når har du ikm nå da siden EL ble dyttet fram? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8895568-dreamer/page/2/#findComment-9111735 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 26. april 2007 #41 Del Skrevet 26. april 2007 Hehe, i dag klarte jeg ikke mer. Er så utkjørt at måtte ta en sykedag fra alt. Kjennes ut som en buss har kjørt over meg 10 ganger;-P Gleder meg til helgen er overstått og jeg "bare" kan jobbe og studere igjen;) Etter sommerferien skal jeg jobbe myye mindre håper jeg! Får han ikke med i det hele tatt hvis han ikke vil. Han er ikke et typisk mannfolk akkurat:S Men vil så gjerne ha et lite håp fram til IKM, så håååper at jeg får han med;) Hvis jeg har EL i dag, så har jeg IKM den 7. For en kort syklus! Jaja, like greit når jeg ikke får med sambo allikevel. Du har den 9.? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8895568-dreamer/page/2/#findComment-9113041 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 27. april 2007 #42 Del Skrevet 27. april 2007 Må bare si at jeg fikk han med i går!!=)=) Sa til han at jeg hadde EL jeg, og da ble han med! Yey! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8895568-dreamer/page/2/#findComment-9117939 Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤tingeling¤ Skrevet 28. april 2007 Forfatter #43 Del Skrevet 28. april 2007 Så bra at du fikk han med!! Hmm.. hørtes ut som om han vil ha en liten unge ja! Gøy da! Jeg har EL 6 mai, men det kan være jeg har sånn ca 8 isteden for forje syklus hadde jeg 16 dager mellom EL og ikm. Gøy at vi har samtidig da! Blir bra dette. Så dere har fått ordnet leiligheten nå? Dere holder vel på å stresse med å flytte inn nå antar jeg:p Var på rebusløp igår og innvielsesfest. Rebusløpet var litt kjedelig for vi satt i kø i 4 timer, men innvielsesfesten var kanon bra! Jg drakk heller ikke for det var langt uti gokk så jeg kjørte. Men er glad for at jeg ikke drakk! Hadde det kjempegøy selvom Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8895568-dreamer/page/2/#findComment-9127850 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 29. april 2007 #44 Del Skrevet 29. april 2007 Hadde visst ikke EL allikevel jeg:S Tempen gikk ned igjen. Håper jeg har den i dag da=) Har hatt litt stikkinger. Fikk med sambo i dag og=D Nå har jeg IKM 11. eller no igjen;) Men vi har fortsatt omtrent likt. Såå gøy om begge kan gå over på 1. tri samtidig=) Nå har vi kommet oss inn og vasket oss ut av det gamle. Mye stress ja. Skal pusse opp det lille soverommet til uka, så er ikke helt ferdige. Slitsomme greier;-P Den festen hørtes morsom ut! 4 timer var jo sykt lang kø! Var det i forbindelse med russetiden? Hvordan er det å være russ? Bra du hadde det gøy selv om du ikke drakk da. Kan jo hende at du må være edru framover;-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8895568-dreamer/page/2/#findComment-9141507 Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤tingeling¤ Skrevet 1. mai 2007 Forfatter #45 Del Skrevet 1. mai 2007 Ja jeg så på charten din, den var litt crazy.. hmm. Men dere får en ny sjangse da! Bra du fikk han med nå Ja håper vi kan gå over i 1. tri sammen har fått pittelitt mensmurringer idag.. men forje syklus så hadde jeg jo det en uke før også. Og tempen er ikke akkurat så veldig høy så det ser ikke så lyst ut. Men det er jo best å ikke håpe på noe. Ja det var russerebusløp. Så vi kjørte rundt i 4 timer, og det var midt i rushen.. kjempe gøy:P Innvielsen var kjempe bra! Jeg kjente faktisk han ene som spilte og. Det var kjempe morsomt! En kompis av sambo som jo bor på østlandet, vist heller ikke at han spilte i det hele tatt. Og de var kledd som jenter i rosa så det var utrolig morsomt! Er kjempe gøy å være russ.. føles på en måte ut som om vi ikke har noen bekymringer! hehe.. men vi har jo så sykt med prøver og sånt i denne perioden. Hadde ikke gjort meg så mye om jeg må være edru russ egentlig. Men tror ikke jeg har tenkt å være det med mindre jeg er gravid. Vist jeg snakker med noen venninner så kommer vi noen gang inn på tema prevansjon og sånt.. og da kommer det jo frem at jeg ikke går på noe.. så spør de liksom hva vist?! Men så sier jeg bare at det ikke er det værst som kunne skjedd, men at jeg ikke legger opp til det. Det virker så rart og si sånt fordi det er jo ikke sånn at jeg ikke bryr meg om hva som skjer! Tvert imot.. og vi, eller jeg legger jo opp til det! Men jeg kan jo ikke si det. Har du kommet inn på tema med venner? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8895568-dreamer/page/2/#findComment-9153670 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 1. mai 2007 #46 Del Skrevet 1. mai 2007 Hahaha, charten min er helt vill denne syklusen;-) Nå har den satt EL til dag 13, men det kan hende jeg hadde den på dag 15. Uansett så er det en mulighet for at det kan klaffe;-) Så spennende at du har fått murringer! Tempen trenger jo ikke være skyhøy selv om man er gravid. Bare den ikke synker. Jeg synes også at det er best å ikke håpe på noe, da blir man ikke sååå skuffa hvis tanta kommer. Ja det hørtes jo kjempegøy ut å kjøre 4 timer i rushtiden, uff! Bra at innvielsen var bra da=) Så gøy at du kjente han ene som spilte og at de var kledd som jenter, hehe. Det er så gøy å være russ ja, savner det skikkelig. Som du sier føles det som man ikke har noen bekymringer, og man kan drite seg ut så mye man vil;) Skikkelig dårlig gjort å gi dere mange prøver i russetiden! Vi bestemte nesten selv når vi skulle ha prøver vi. Jeg har det akurat sånn som deg når jeg snakker om det med venninner. I tillegg blir de skikkelig sure og mener jeg må begynne på pilla igjen. Jeg sier at det ikke gjør meg noe om jeg blir gravid, men later som jeg ikke bryr meg som du sier. Jeg bryr meg jo masse om det, hehe. Men tør ikke si til dem at vi omtrent prøver, da får jeg nok mange moralprekner. Det er jo ikke sånn at vi ikke har tenkt over det da! Blir vennene dine sure? Er det noen som støtter deg? Hun ene venninna mi som har baby støtter meg, og håper at jeg blir gravid, så kan ungene våres leke sammen;) Det hadde vært koselig! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8895568-dreamer/page/2/#findComment-9154067 Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤tingeling¤ Skrevet 2. mai 2007 Forfatter #47 Del Skrevet 2. mai 2007 hehe.. ja charten din tar helt av. Men bra at det uansett er en sjangse Det er en venninne av meg som vet at vi prøver, og hun støtter men det er ikke så ofte jeg ser henne. Ellers så blir de andre litt sånn "what the fuck" når de finner ut at vi ikke bruker prev. Men det er jo ikke akkurat SÅ veldig mange som vet det. Har en venninne som er kjempe babysyk. Hun vet også at vi ikke bruker prev, men ikke at vi prøver. Vil ikke at hun skal vite for da kan hun bli litt plagsom Men det føles så fælt og si som du sa, det med at vi ikke "bryr" oss om hva som skjer. For jeg hadde aldri gjort noe sånt som dette uten å tenke meg og! Liker ikke å gi et "feil" bilde av oss til vennen våre. Men men.. må man så må man . hehe Idag så skal mangen av russen på gratis ylvis konsert. Gleder meg drit mye! Scene folkene hadde funnet ut at det var så mange gamle som gikk fordi det var så dyrt så de skal ha en gratis forestilling for russ Blir bra det. Ellers så har jeg hatt litt mer mensmurringer idag, nesten litt sånn at jeg blir kvalm. Men er sikker på at tante kommer. Så det er egentlig litt deilig å ikke ha noen forhåpninger:) Du begynner vel ikke å kjenne noen feste- smerter gjør du eller?! hehe.. Forresten, har du prøvd wild yam nå? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8895568-dreamer/page/2/#findComment-9166046 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 2. mai 2007 #48 Del Skrevet 2. mai 2007 Hehe, pga min helt take-off-chart, så har jeg ikke tatt wild yam. Sånn i tilfelle jeg ikke har hatt EL, vil ikke forhindre den;) Det er ikke så mange av mine venner som vet det heller. Men til de som blir sånn "what the fuck" sier jeg at vi har tenkt oss veldig om før vi valgte å ta den risken, og at alt er klart for å få en liten nå. Så hvis det skjer så skjer det, og da er vi klare for det;) Men jeg har jo lyst til å si at jeg håper at jeg blir gravid snart osv osv, men tror det er best å la være;-) Vil ikke at de skal ha et "feil" bilde av oss jeg heller. Så gøy med gratiskonsert!!=) Det blir sikkert kjempebra! Du må fortelle hvordan det var da=) Symptomene dine høres veldig lovende ut! Pleier du å ha så sterke mensmurringer før IKM? Best å ikke håpe, men jeg klarer ikke helt å la være jo nærmere jeg kommer IKM, hihi. Det eneste jeg kjenner er at jeg har veldig vondt nederst i ryggen. Håper selvfølgelig at det kan ha noe med en spire å gjøre, men jeg har nok bare sovet eller løftet galt, hihi. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8895568-dreamer/page/2/#findComment-9168556 Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤tingeling¤ Skrevet 3. mai 2007 Forfatter #49 Del Skrevet 3. mai 2007 Ylvis konserten var kjempe bra! Vist du får sjangsen burde du se den, men det er jo litt dyrt. Jeg har ikke så veldig sterke mensmurringer akkurat, gjør ikke noe vondt blir bare litt kvalm også kjenner jeg at det murrer og blir oppblåst. Hadde akkurat det samme forje syklus så vet ikke om det er så veldig lovende akkurat. Men tror jeg kommer til å teste på lørdag, sånn at jeg får prøved de "nye" billigtestene mine før det er forsent. Sambo er også på jobb på lørdag så da kan jeg gjøre det uten han. Vil ikke gjøre det med han for jeg vil ikke at han også skal bli skuffet. Men sier det jo til han etterpå. Har foresten litt mer mensmurringer idag.. Er det korsryggen du har vondt i? Pleier du å ha det da eller? Tenker du å teste før ikm eller skal du vente på ikm eller tante? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8895568-dreamer/page/2/#findComment-9176916 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 3. mai 2007 #50 Del Skrevet 3. mai 2007 Ja korsryggen, var skikkelig skikkelig vondt i går, men er borte i dag. Har aldri hatt noe sånt før. Håper jo selvfølgelig at det er festesmerter av noe slag, men man pleier vel ikke å ha det i ryggen akkurat hihi. Så bra at konserten var kjempebra. Kanskje jeg ser den en gang jeg har penger til overs;) Dumt at sånne ting er så dyrt! Håper at de mensmurringene du har nå betyr graviditet og ikke at tanta er på lur! Skjønner at du vil prøve ut de "nye" billigtestene. Jeg har svidd av en del av de, hihi. Håper at den blir positiv da! Tempen din er jo fortsatt høy=) Jeg liker heller ikke teste med sambo. Jeg lar helt være å fortelle det til han jeg, tror han får noia av testing;-) Pleier du å teste før IKM? Det pleier jeg, gjerne alt for tidlig og. Uff... Men nå er jeg tom for tester og har ikke kjøpt noen nye heller. Blir så stressa av det. Så jeg skal vente med å kjøpe test til onsdag og ta den på torsdag hvis tanta ikke har meldt sin ankomst;-) Har du IKM på søndag? Jeg har mandag eller onsdag. Håper vi følger etter hverandre over på 1. tri! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8895568-dreamer/page/2/#findComment-9182630 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå