mamma'n til løvegutt:) Skrevet 8. april 2007 #1 Skrevet 8. april 2007 Tenkte jeg kunne dele mine utålmodigheter med dere andre bimmere:) Sluttet med p-pillene for 3 uker siden etter fem års bruk, selv om vi egentlig ikke begynner prøvingen før etter tr har vært her på "ordentlig" har vi ikke levd i sølibat disse tre ukene heller. Så nå vet jeg ikke hvordan syklusen min er, hadde klokkesyklus før jeg startet med pillene men hvem vet hvor lang tid det tar før den forhåpentligvis er tilbake igjen. I følge min "gamle" syklus kommer tanta i slutten av kommende uke, med mindre jeg faktisk har blitt gravid. Men om jeg tar en gravitest nå vil den bli negativ likevel siden det er noen dager til tanta egentlig skal være her, og om den ikke kommer i neste uke kan jo grunnen være at syklusen er litt lengre! Så nå er jeg altså relativt utålmodig etter å finne ut om tanta kommer eller ikke, og om jeg er gravid eller ikke. Sukk..
Gjest Skrevet 8. april 2007 #2 Skrevet 8. april 2007 Hehe...alle her inne er ganske så utålmodig etter å finne ut om tanta kommer eller ikke. Da jeg gikk på pillene hadde jeg ikke mens på et år, men fikk den tilbake på dagen 4 uker etter å ha sluttet med pillene. Men noen trenger litt tid før systemet kommer i orden. Håper du ikke er en av dem Noen spesielle symptomer som tilsier at du kan ha blitt gravid da?
mamma'n til løvegutt:) Skrevet 8. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. april 2007 Tegn på graviditet nei?! Nikks. Hehe.. Er 17 dager siden forrige tantebesøk sluttet, så jeg vet ikke om man kan merke noe som helst så tidlig. Jeg må vel bare smøre meg med tålmodighet men det er lite smøring igjen:p Synes magen virker litt "rar" på en måte, men jeg er relativt sikker på at det bare er hjernen som spiller meg et puss siden jeg har så lyst til å bli gravid. Så jeg må nok bare vente å se. Får heller sutre litt her inne til jeg vet noe, så kan de som ikke orker å lese sutreinnleggene mine heller la være:)
Gjest Skrevet 8. april 2007 #4 Skrevet 8. april 2007 Noen "symptomer" kan jo kanskje komme pga at dette er første periode uten piller. Og husk at kroppen kan spille oss MANGE puss Hehe... Mine "symptomer" er helt forskjellige fra måned til måned... Denne kroppen er aldri helt til å stole på
mamma'n til løvegutt:) Skrevet 8. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. april 2007 Ja, før en test eller to bekrefter eller avkrefter at jeg er gravid får det bare være med kroppslige symptomer på graviditet. Etter jeg fant fram til alle forumene her vet jeg på en måte hvilke symptomer andre har på graviditet, så da blir det lettere å lure seg selv til å tro at man er gravid også vil jeg tro. Den som leter, den finner... Hehe.
Gjest Skrevet 8. april 2007 #6 Skrevet 8. april 2007 Nemlig Den som leter, den finner... Dersom man leser alle innleggene her inne, vil du fort merke at noen har "alle" symptomene det er mulig å få helt fra før eggløsning Haha...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå