Gå til innhold

Hvor ofte skal det...


<3 2008 <3 2012 <3

Anbefalte innlegg

være murringer om man er gravid?? Skal det murre hele tiden eller bare en gang i blandt? Mistet 21.februar og tr er enda ikke kommet tilbake...har ikke brukt beskyttelse og det er ingen tegn til at tanta skal komme. Har mørk areola,men kan det være fra forrige gang...hmm...tok test for 1 uke siden som var negativ,men begynner å lure litt nå..Noen som vet om det skal murre hele tiden??

 

Ble litt rart dette men tenkte kanskje dere hadde noen idè :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

murringen min var som murringen før mens.. så det er kanskje ikke konstant (hvis den er så glemmer jeg den litt innimellom) hos meg kom det som om jeg trodde jeg ventet mensen rett og slett.. hehe.. med sånne plutselige vondter (som i mensen smerter)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne gangen har det murret en gang iblandt, etter uke 6. Ingenting før testen.

Da jeg fikk sønnen min sist, opplevde jeg som deg en abort i forkant med manglene menstruasjonetterpå. Dvs jeg ble gravid like etter aborten. Den gang hadde jeg ingen murring.

Min graviditets test viste ikke gravid med det første begge gangene, måtte ta flere med dager i mellom. Er ikke mensen kommet om noen dager, ta en ny test!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar jenter:) Får teste igjen om det ikke skjer noe denne uken :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok så individuelt at det er umulig å svare på. Eg trur ikkje det har murra hos meg i det heile tatt. Men andre murrer konstant, og atter andre igjen murrer av og til.

 

Viss det er ei veke sidan du testa kan du jo ta ein ny test då...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

brenner etter å ta en ny test,men må vente til apoteke åpner igjen..grr..skulle gjerne tatt den igår,men må nok smøe meg med tålmodighet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter at jeg mista gikk det 6 uker før jeg fikk mens igjen, følte meg gravid og trodde nesten at jeg var det, men det var nok symptomer fra graviditeten som hang igjen. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...