Gå til innhold

Gutter er rare dyr :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambo har siden vi lagde "planen" vår vært så utrolig snill, kosete, oppmerksom og alt det der. Jeg begynte jo nesten å bli redd for at han hadde vært utro eller gjort noe annet dumt som han hadde dårlig samvittighet for. Så jeg måtte bare spørre hvorfor han var så kosete og "kjærstete" for tida. Han lo da jeg sa jeg var litt redd for at han hadde gjort noe dumt (heldigvis), men sa at han trodde det var fordi vi i et halvt års tid har krangla så mye om dette med barn og ekteskap at han nesten alltid var redd for at hvis vi koste oss så kom jeg til å ta opp temaet. Men nå som vi har snakket om det så er han ikke redd for det lengre og kan slappe av og være kosete. Da sa jeg at "ser du, det er NOE bra i å legge planer også" :) Han måtte (nesten) innrømme det da, at det kanskje var litt bra å ha en plan, he he. Gutter er rare dyr ja :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det må jeg si =p ganske enig med deg i at de er rare dyr!

men er jo veldig koselig at han er kosete og "kjærstete" nå da! =)

Da går ting bare en vei vettu!!

Å en nesten innrømmelse er vel stort sett det nærmeste man kommer i sånne situasjoner, men det er jo greit nok det å forsåvidt ;) Bedre enn ingenting!!

Men uansett kjempeglad på dine vegne, å bra at kranglingen er over!! =)

Skrevet

Ja jeg er enig i det. Men min er bare kosete når det passer han. Men i det siste har det vært en del da. hehe. Og det er godt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...