Mippen Skrevet 8. april 2007 #1 Skrevet 8. april 2007 Hei hei :-) Er nå selv i min 12 uke og er meget glad over at jeg snart er over den berømte faresonen (de tre første mnd.). Så den lille spiren min i uke 6+4 på en innv. ul, og har nå utrolig lyst til å titte en siste gang før vi skal på den "ordentlige" UL 29. mai på Ullevål sykehus. Klarer ikke helt å vente så lenge..... Jeg har termin 29 oktober, og bor i Oslo. Er 28 år gammel. Skriv litt om dere selv, så kan vi følge hverandre fremover denne spennende tiden :-)
lucki Skrevet 8. april 2007 #2 Skrevet 8. april 2007 hoi Jeg har termin 28 okt... og er 28 år gammel Ganske likt som deg Har vært i super form hele tiden, ikke en dag dårlig, det er nesten til å bli nervøs av, men jeg har sett den lille to ganger og det var liv! Skal på ny kontroll om litt over en uke. Har fått tett oppfølging denne gangen fordi jeg mista en gang før. Så jeg skal puste lettet ut etter neste kontroll, over 12 uker som du sier, DET er litt magisk det..
Jenter i blått Skrevet 8. april 2007 #3 Skrevet 8. april 2007 Jeg har termin 27.oktober og er også 28 år, bor på Sørlandet. Har ikke vært på innvending UL, men skal til jordmor på torsdag. Håper da å få høre hjertelyden!! Er veldig spent, og håper jeg klarer å slappe litt mer av når det første trimesteret er unnagjort:)
me-mommy...?har fått nr 3 Skrevet 8. april 2007 #4 Skrevet 8. april 2007 hei hei. henger litt etter jeg... er i min 10ende uke, 12 nov, er den magiske dato for meg. jeg er 22, bor uten for bergen og venter nr 2 var på besøk hos svigermor og fortalte nyheten i dag hehe... hun fikk litt sjokk, tror ikke hun hadde forvendtet det... så nå er eg på vei til min mor... tihi dette blir gøy...
Guldamedgull Skrevet 8. april 2007 #5 Skrevet 8. april 2007 Hei:) Jeg er 12 uker på vei! har vel vært innom de fleste gravidsymptomene og kvalmen blir faktisk verre!!? Ja ja, gir seg vel! Jeg har termin rindt 20 okt, men alt er ikke sikkert! Har ikke vært på noen ultralyd, ikke hos jm en gang. så jeg aner ingenting. Burde vel masa litt! skal ringe til jm på tirsdag og få det fremskyve litt! Hva gjorde dere for å få så tidlig ul? klem!
Gjest Skrevet 8. april 2007 #6 Skrevet 8. april 2007 Hei! Jeg er 21 og bor i Vestfold, har ei datter fra før. Har termin 28. oktober. Det blir spennende! Jeg har bestilt ultralyd nå til torsdag. Den måtte jeg bestille selv, og betale for selv, til deg som lurte over her. Men jeg sa fra til legen om at jeg ville ha ul tidligere enn vanlig, så sa han hvem jeg kunne ringe til og hvor det var hen. Det blir morro å følge dere jenter! Vi følger hverandre inn i 2. trim. )
Mippen Skrevet 9. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 9. april 2007 Hadde vært moro og fult hverandre fremover ja... For å få til en innvendig ul kan man bare ringe en privat klinikk og bestille time. Det koster litt men jeg syns det er verdt det :-) Skal ringe imorgen jeg og få meg en time til, selvom vi har time på Ullevål 29 mai. Blir bare litt lenge for meg å vente, og jeg vil bare se at alt er bra med den lille prinsessen/prinsen vår :-D Man får et helt annet forhold til graviditeten og den lille når man har sett det lille hjertet slå...utrolig moro :-)
beentheredonethattwice Skrevet 9. april 2007 #8 Skrevet 9. april 2007 God kveld! Har termin 30. oktober og er også inne i 12. uke nå. Det er deilig å vite at det snart er gått 3 mnd. Er fremdeles så trøtt så trøtt. og sovner kl 21 hver kveld. Har ikke hatt Ul enda. Tror jeg venter til uke 18, den 29. mai. Det blir stort!!!! Forrige gang hadde jeg UL både i 8, 12 og 18 uke. Skal føde på Bærum Sykehus!
linng23 Skrevet 9. april 2007 #9 Skrevet 9. april 2007 hei hei jeg har termin 25 okt.Imorgen er jeg 3 mnd på vei, å hvor mye jeg har sett frem til denne uka var over:) blitt endel forsøk nå.... har alerede hatt 2 ultralyder, jeg går til en spesialist,og det er han som har vært legen min de andre gangene, når det har gått galt, så han er utrolig fin, å støttende. skal på ultralyd den 20 igjen, da skal han skjekke veske at babyen min er frisk å fin... og typen skal være med å få se for første gang:)
lucki Skrevet 15. april 2007 #10 Skrevet 15. april 2007 Hihi, dere har vel gått over på 2. trinn nå, men jeg måtte bare kommentere denne siste fra linng23. Har som sagt over termin 28 okt, men resten i innlegget over var så likt min egen historie at kjæresten min trodde det var jeg som hadde skrevet det! Hehe, han skal også være med på ultralyden for første gang 17 april Gleder meg!! Nå hopper jeg etter, til dere på 2. trinn! Jippiiiii
anrø Skrevet 16. april 2007 #11 Skrevet 16. april 2007 Hei. Henger meg på her jeg og. Er 12 uker i morgen. Har termin 2.nov. Ser fram til å gå over til 2.trim. Har vært noen nærvepirrende uker,så d blir magisk å flytte dit. Har mistet tre ganger før,så jeg har vært endel nærvøs denne gangen. Dette blir mitt tredje barn. Har to fra et tilier forhold. Jeg og min sambo har vært sammen i et år nå. Mange mener vel d er tili. Har ikke vært på ul,skal ikke før i uke 18,den 4.juni. Gleder oss.
Vestlandske meierier A/S Skrevet 16. april 2007 #12 Skrevet 16. april 2007 Hei;) Er også i min tolvte uke nå, håper kvalmen snart skal gi seg!! Venter mitt tredje barn 4 november, har to gutte fra før. Har blitt spådd jente denne gangen, men vi får se. Viktigste er nå at babyen er frisk!! Er 25 år og kommer fra vestlandet. snakkes da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå