jordbærsjokolade Skrevet 8. april 2007 #1 Skrevet 8. april 2007 Er det farlig, eller er det virkningen som forsvinner da? Holder på å forgå av halsbrann... Står ikke hvorfor på pakken!
kose endelig mamma Skrevet 8. april 2007 #2 Skrevet 8. april 2007 hei. jeg spurte på apoteket en gang og det var pga noe salt greier i samarinen. prøv med melk eller gaviscon eller hva det nå heter
A.C.G. Skrevet 8. april 2007 #3 Skrevet 8. april 2007 Har også funnet ut at iskrem hjelper mot halsbrann... Ett lite tips til dere som ikke er så gla i melk da..
jordbærsjokolade Skrevet 8. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. april 2007 Tusen takk, skal prøve gaviscon når butikkene åpner igjen, melk fungerer men bare i 15 minutter, dessuten så liker jeg ikke melk, usj:)
Maigutt07 + maijente10 Skrevet 8. april 2007 #5 Skrevet 8. april 2007 Prøv Link-tabletter, fås kjøpt reseptfritt på apoteket, helt ufarlig for fosteret. Disse har reddet meg, jeg har halsbrann hver dag. Funker med en gang. Prøv forresten også å ikke drikke juice og kaffe, det hjalp meg litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå