Gå til innhold

Du Expat? (Eller noen med klype-erfaring;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden du har så mange gode tips å komme med, tenkte jeg du kanskje kunne hjelpe meg atter en gang.

Når jeg ammer henne, gjør hun sånn med hendene som kattunger gjør med potene når de dier. Akkurat som hun "knar" ut melken, hvis du forstår hva jeg mener. Tidligere har det bare vært litt komisk, men i det siste har hun vært veldig hardhendt, slik at det gjør veldig vondt. Hun er 7,5 mnd nå, så hun har blitt ganske sterk.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for å få henne til å slutte med det, eller i det minste være forsiktig. Har prøvd å si nei, og har prøvd å ta bort hendene, men så langt har ingenting hjulpet.

Har du noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får gi henne noe å kneke på da vel! Koseklut du hekter på bh'n? Og si "være god med mamma" og vise henne hvordan man gjør det! Flate kosehender. Det får du bruk for etterpå uannsett.

Skrevet

Har prøvd det også skjønner du... Hun er ikke interessert i andre ting jeg skal ha henne til å klype i, hun dytter det bare unna. Og når jeg skal ha henne til å bruke flate kosehender, gjør hun det bare i noen sekunder før hun begynner å klype igjen.

Det er selvfølgelig ikke verdens største problem, men det gjør veldig vondt ja:-/

Skrevet

Jeg holder snuppa med et ganske fast ammegrep, og holder den frie hånden hennes med hånden min. Når hun tuller og klorer puppen funker dette fint. Holder fast nok til at hun forstår at mamma bestemmer, men ikke så hardt at det er ubehagelig for henne. Hun liker det faktisk, hjelper henne til å konsentrere seg:)

Skrevet

Aha:-)

Det skal jeg prøve i morgen!! Får håpe det går, hun er en bestemt liten tulle;-)

Takk for svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...