Gå til innhold

April: Klippet inn fra Skravle: Her er vår nye aprilklubb 2005 (sånn at ingen går glipp av viktig informasjon:-)

Anbefalte innlegg

Her er vår nye klubb: April 2005 21:35 31.03.2007

....får "rydde" oss ny plass her inntil videre. Viktig å få dekket vårt klubbside behov :)

Aprilbaby

[svar på dette innlegget]

Sv: Her er vår nye klubb: April 2005 21:36 31.03.2007

jeg har aprilgutt 05 =)

celodi

Sv: Her er vår nye klubb: April 2005 21:37 31.03.2007

Jeg og! Kan ikke huske å ha sett deg inne på klubb siden? , men så har ikke jeg vært der så mye i det siste da :-)

Aprilbaby

Sv: Her er vår nye klubb: April 2005 21:41 31.03.2007

Var inne for første gang i går på klubbsidene jeg=) Holder til her på skravle!!

celodi

Sv: Her er vår nye klubb: April 2005 21:39 31.03.2007

Å jeg har prøvd å komme inn på klubbsidene deres i hele dag. For jeg må bare sladre. **Synne** har fått en stor gutt!

Fru Gyldenkron

Sv: Her er vår nye klubb: April 2005 21:41 31.03.2007

Åhhhhhhhhhhh....Så kult. Gikk det bra? Rakk mannen hennes hjem? Har hun det bra? Når kom gutten? Du må gratulerer så mye!!!!

Aprilbaby

Sv: Her er vår nye klubb: April 2005 21:42 31.03.2007

ÅÅÅÅ, hurra for Synne sin lille gutt! Fortell alt!

Expat

Sv: Her er vår nye klubb: April 2005 21:44 31.03.2007

Jeg har også april 2005 barn! Tenk at småtrolla våre snart er 2 år!! :)

Snuppa!mamman til lillesnupp

Sv: Her er vår nye klubb: April 2005 21:45 31.03.2007

Så kult. Kan ikke huske å ha sett deg på klubbsiden heller.....kan jo være min hukommelse det er noe galt med da....

Aprilbaby

Sv: Her er vår nye klubb: April 2005 21:47 31.03.2007

Jeg har ikke vært der så mye,har liksom glømt litt av den siden. Men jeg må absolutt bli flinkere,er koselig meg sin egen klubbside.

Sv: Her er vår nye klubb: April 2005 21:42 31.03.2007

Skal ikke fortelle alt, hun vil nok fortelle selv. SÅ smør dere med tålmod. Men hun har det fint. Gikk fort.

Fru Gyldenkron

Sv: Her er vår nye klubb: April 2005 21:45 31.03.2007

Okeida... (Smører meg med tolmodighetssalve)

Har purra på moderator om klubbsidene. De er litt lei av meg, tror jeg...

Expat

Sv: Her er vår nye klubb: April 2005 21:46 31.03.2007

Det kan man skjønne, ja :-). Ble han født i går?

Aprilbaby

Sv: Her er vår nye klubb: April 2005 21:49 31.03.2007

Reneste vervekonkurransen du har satt i gang Aprilbaby! Grattis med overstått selv, forresten..

Expat

Sv: Her er vår nye klubb: April 2005 21:51 31.03.2007

Dere må ikke begynne å få flere barn alle dere med april 2005 barn nå da,da blir jeg så sjalu!!!! :(

Sv: Her er vår nye klubb: April 2005 21:53 31.03.2007

Takk. Hvordan visste du det????

Aprilbaby

Sv: Her er vår nye klubb: April 2005 21:55 31.03.2007

he he jeg sladret på april sidene i går:)

skorpion-75

Det var grattis til deg forleden, før det krasja...

Expat

Sv: Her er vår nye klubb: April 2005 21:57 31.03.2007

Jøss...så koselig!! Visst ikke det,jeg. Har ikke kommet inn der de siste dagene. Så koselig Skorpion-75. Godt gjort å huske det altså.

Nå ble jeg glad :-)

Aprilbaby

Sv: Her er vår nye klubb: April 2005 22:02 31.03.2007

jeg fant frem mamma bursdags lista, da jeg mintes å huske at det var noen bursdager fremover:-) (har en rå husk når det gjelder bursdager, er ikke så mye annet jeg husker på da, hehe)

Håper dere klarte å kose dere litt på bursdagen din:) tross omstendighetene.

skorpion-75

Sv: Her er vår nye klubb: April 2005 21:49 31.03.2007

Hun hadde sendt melding til meg klokka halv to i natt, da var hun på vei til sykehuset. Halv tre var han ute :)

Fru Gyldenkron

Sv: Her er vår nye klubb: April 2005 21:54 31.03.2007

Det får man si.... Gleder meg veldig til å høre mer. HIls henne fra oss da!

Aprilbaby

Sv: Her er vår nye klubb: April 2005 21:43 31.03.2007

Jeg har oxo april 05 barn:)

SaDa

Sv: Her er vår nye klubb: April 2005 21:50 31.03.2007

Å hurra for synne og gutten:) jeg lurer også på om mannen rakk hjem.... han skulle vel komme i dag... ååå må inn på aprilsidene altså!!!

skorpion-75

Slenger meg også på og gratulerer synne så mye med baby!! Håper alt står bra til med familien! ;o)

*musefis*

Sv: Her er vår nye klubb: April 2005 21:59 31.03.2007

Å, har helt glemt av disse klubb-sidene:p

Hadde april-jente 05 jeg....har nå februar-gutt 06.

*Athena* med Lucas og englepia

Sv: Her er vår nye klubb: April 2005 22:25 31.03.2007

Uff...så ufattelig trist. Umulig å forstå, men det river hjertet i stykker bare å prøve å sette seg inn i situasjonen. Håper du har en frisk og fin februargutt,da *klem*

Aprilbaby

Sv: Her er vår nye klubb: April 2005 19:10 2.04.2007

*dytter denne opp jeg* :)

*musefis*

Sv: Her er vår nye klubb: April 2005 19:15 2.04.2007

Gratulerer synne:)

noen som vet de vitale målene da?

to små & mammaen

Sv: Her er vår nye klubb: April 2005 19:47 2.04.2007

Hei,hei!! ;) Slenger inn et svar her og, jeg, siden dere har snakket litt om oss her.. ;) (Veldig koslig foresten!! :)) Gutten vår kom natt til lørdag, altså 31.mars. Nå har vi akkurat komt hjem fra sykehuset, med vår sjønne lille skatt!! :) Han var 4064 gram, 53 cm lang og 36.5 cm rundt hodet. En stor plugg med andre ord.. ;) Fødselen tok 2.5t fra jeg begynte å lure på om noe var på gang til han var ute!! Mannen min rakk desverre ikke fram i tide, så svigerinna mi var med meg hele tiden. Tre timer etter gutten kom kom min mann stupende inn døra, med gode nyheter fra Danmark :) Skal oppdatere mer senere, når vi har fått summet oss litt.. :)

Tusen takk for alle klemmer og tanker!! ;) Dere er alle tiders altså!! :)

**synne-16. april**

Sv: Her er vår nye klubb: April 2005 19:57 2.04.2007

har laga en ny tråd på ris og ros.. skriv dere på dere og... (om at vi gjerne vil beholde klubben vår:)

to små & mammaen

Sv: Her er vår nye klubb: April 2005 20:12 2.04.2007

Ja eg skulle innom å sladre til dere på lørdag eg, men eg har ikke kommet inn til dere heller. Ble så voken da eg stod opp og leste smsen fra Synne - pling våken.

Men store gutten da til å komme 2 uker før tiden - tenker tanken på hvor stor han hadde vært om han hadde komt rundt den 16.... hehe.

Men eg tenkte at me kunne jo bruke msn aprilklubben vår inn til videre. Vet ikke om dei fleste fikk mail i dag ....

Pia 81

Sv: Her er vår nye klubb: April 2005 20:19 2.04.2007

Og så skulle eg innom å høre med dere hva eg skulle gjøre med LillePia - hu er enda ikke bedre. Helt rart - jenta mi som aldrig er syk - det vet kanskje der som har trakket med meg her inne i noen år nå. Men nå har hun hatt feber i 9 av 12 dager... off liker ikke statestikken der nei....

Skrev dette inn her tidligere....

Den 21 mars ble dattera mi på 2 år syk - over 40 i feber. Hun gikk helt til 28 mars. (onsdag til onsdag) Søndag var me på legevakten siden paracet ikke tok mer enn nesten en grad av feberen hennes. Ikke hadde hu spist eller tatt til seg stort mye væske siden onsdag. Men det er bare virus og det er ikke mye dei kan hjelpe oss med.

Torsdag er hun feberfri og spiser relativt godt. Men fredag igjen har hun 39 i feber, mat og drikke er ikke aktuelt. Lørdag og søndag har vore bra, ingen feber og har spist litt mer enn dei dagene hun var syk. Men alikevel ikke på topp...

I dag står hun opp igjen med 38,6 og frokost har hun spist bittelitt av. Drukkte litt saft nå men bare sitter i sofan og stirrer tumt ut i luften.

Hvorfor kommer og går den feberen slik? Hadde vore så kjekt om hun hadde blitt kvitt feberen for godt.

Jenta mi er liten av seg egentlig - hun er da 2år og veger 10,5kg. Eg vegte hu på min vekt i dag og da vipper den mellom 9,5 og 10... off... dette blir litt mye på en gang. Bør eg gå til lege med henne igjen, kan det være mer enn et virus nå?

Kjenner på meg at eg er bekymret nå, begynner å bli litt skumelt dette.

Pia 81

Sv: Her er vår nye klubb: April 2005 22:32 2.04.2007

Pia: Jeg tror jeg ville tatt meg en tur til legen med henne, er det ikke noe alvorlig så slipper du hvertfall å undre så mye mer.. det er litt betryggende da!

Synes det høres litt mye ut med feber i 9 dager jeg... meeen jeg er ikke noe lege da... ;)

Vet ikke om du så innlegget tidligere i dag synne, men gratulerer så mye med gutten!!!! masse lykkeønskninger fra meg og Natalie!!!

Og til Susan; håper kynnene roer seg så du får slappa av! Og ønsker deg masse lykke til med fødsel og barseltid, kan jo skje når som helst nå! :)

Og til alle dere andre nye og gamle; dere må ha en kjempefin påske alle sammen! Kose dere masse og slappe av og nyte fritiden!!

Monica-Mor

Sv: Her er vår nye klubb: April 2005 22:35 2.04.2007

Ville helt klart tatt henne til legen igjen! Det går så mye rart, alt fra influensa til kyssesyke og RS... Og går feberen bort og kommer igjen så skal man ihvertfall til legen! God bedring!

Expat

Sv: Her er vår nye klubb: April 2005 11:14 3.04.2007

i dag virker hun ok - men skal innom helsestasjonen her nede.

Me må nå et stykke for å komme oss til lege siden legekontoret her skulle ta fri hele uka... pokker og. Så må vente til min mann kommer hjem slik at han kan kjøre henne - senere...

Ha en fin dag allesammen - i dag skinner solen her igjen og eg må handle inn mat til påsken. Så klart alene da siden min mann er på jobb - hmmm klarer eg å huske alt. Det er så typisk meg å glemme halvparten av det som står på lista.... hehe - ja eg har liste men klarer selsagt å glemme noe for det... hmmmm

Pia 81

Sv: Her er vår nye klubb: April 2005 11:20 3.04.2007

åå..så irriterende..jeg hadde skrevet et svar til deg igår Pia,men ser jo nå at det ikke er blitt lagret,men hadde mye krøll med nette igår også,sikkert derfor.

Håper det går bedre med lillepia,og at feberen holder seg borte =)

Ha en fin dag dere også=)

Klem

Susan*venter nr 2*

Sv: Her er vår nye klubb: April 2005 11:32 3.04.2007

Hei og hurra for klubbens yngste medlem!

Gratulerer Synne, bra jobba!!

Til dere alle god påske. Vi drar til Danmark i kveld, jippi :-/ Jenten hadde veldig lyst til å dra til legoland, så da blir det det! Mor har ikke like lyst, men, men.. Meldt mye vind også så det kan jo bli spennende.... :-(

Hei då!

frida♥

Sv: Her er vår nye klubb: April 2005 20:29 4.04.2007

Føler meg såååå lite oppdatert altså...

Hvem er på ferie f.eks.... ?

Er der noen aprilmedlemmer hjemme i påsken?

Me blir nok hjemme ja.... her er 2 av tre barn enda syke.

LillePia har feber i dag igjen... *sukk* Legen tror det har noe med at dei to andre har vore syk etter henne og hun har ikke fått komt seg 100% før hun er rammet av noe av det dei to andre har.

Gullhår er feberfri i dag, men hun ser litt slakk ut. Men hun har hatt så lyst å leke med sine søsken i dag siden hun begynner å komme seg. Men det er bare hun som vil leke stakar.

Gullgutten er han som er sykest... han har hatt over 4o i feber i dag og det er litt rart for han å ha så mye feber. Det er faktisk år siden han har hatt feber - har han vore syk så er det spysyka han får. Er akuratt som sin mor... Er heller aldrig syk - bortsatt fra spysyka...

Så påsken får bare komme - får ta den som den kommer. Me har kjøpt inn paracetter i alle former... stikkpiller, sugetabletter og vanlige. Nesespray og fischerman måtte me og ha...

Påske godt har me og så klart... hehe... ;)

En liten oppdatering her fra ja....

Pia 81

Sv: Her er vår nye klubb: April 2005 20:38 4.04.2007

Huff, vet hvordan dere har det! Joakim reiser med farfar til hytta i morgen (faren er der allerede) og Mirja og jeg reiser på fredag men da skal vi i campingvogna. Begge deler ligger lyngdal så det er ikke så langt fra den ene plassen til den andre. :) Men nå er det Joakim sin tur å bli syk. Han har fått vannkoppene som Mirja hadde for to uker siden. Synes ikke det var så kjekt å få dette midt oppi påsken men vi har nå engang ikke noe valg. *sukk* :(

Håper bare han ikke blir like syk som hun var, da tror jeg at jeg tipper over!!! Fikk også beskjed om at jeg har snart brukt opp sykedagene på jobb og at de da kommer til å trekke meg i lønn dersom jeg er hjemme med sykt barn mer. Mannen går på omskolering og er midt i eksamen så han har ikke anledning til å gå fra så da faller alt på meg. Huff, krysser fingrene for at han er bra til tirsdag igjen selv om jeg ikke har så mye tro på det! :/

*musefis*

Sv: Her er vår nye klubb: April 2005 20:36 4.04.2007

Åh!!!!

Noe så plagsomt altså!! at noen faktisk kan finne på å slette den fine siden vår :o( Litt sinna ja!!!

Vil bare si gratulerer til synne med gutten.. Og gratulerer til alle aprilbarna som har bursdag nå...

Store bursdagsklemmer fra

Natta &alexandra :o)

Sv: Her er vår nye klubb: April 2005 21:02 4.04.2007

Hva med å sykemmelde deg musefis... utmattelse, stress, - det er en fysisk belastning å gå med syke barn over lengre tid... dumt å måtte bli trekt i lønn for å gå hjemme med syke barn.

Kanskje han er god igjen til mandag 16 april...

Pia 81

Sv: Her er vår nye klubb: April 2005 21:06 4.04.2007

Huff ja, tror jeg må ta en tlf til legen på tirsdag, tror ikke han er frisk igjen til da! :( Dette begynner virkelig å tære på meg!

*musefis*

Sv: Her er vår nye klubb: April 2005 21:15 4.04.2007

Ja bare få sove er vel et oppskrytt fenomen? ;)

Pia 81

Sv: Her er vår nye klubb: April 2005 23:06 4.04.2007

dytter denne opp

Men den er nok langt bak i listene igjen til i mårå tidlig. ;) hmmm

Pia 81

Sv: Her er vår nye klubb: April 2005 08:56 5.04.2007

Da var det påske gitt - skjærtorsdag.

I dag skal me ha påskefrokost - men så er det å se om noen spiser noe spesielt. ungane er ikke på topp akuratt nei... nam nam god frokost.

Dere får ha en god påske allesammen. ;)

Håper klubben vår er på plass igjen til etter påske ;)

Pia 81

Sv: Her er vår nye klubb: April 2005 09:24 5.04.2007

Jeg har ei lita snuppe født i April 2005. Tenk det da, snart 2 år gammel.

Siadle

Sv: Her er vår nye klubb: April 2005 09:34 5.04.2007

Har vi hørt fra Susan?

Expat

Sv: Her er vår nye klubb: April 2005 10:20 5.04.2007

Mener jeg så et innlegg fra henne i går men er ikke helt sikker... :)

*musefis*

Sv: Her er vår nye klubb: April 2005 12:02 5.04.2007

Nei har ikke hørt noe mer... har henne på msn - men det er den kanskje flere enn meg som har. I går stod det at guttungen hadde barnehageplass til skolestart...

Men håper for hennes del at hun ikke føder så lenge før termin - slik at minien får god gjøre seg i magen og er frisk og rask etter fødsel.

Tenker på deg Susan :)

Pia 81

Sv: Her er vår nye klubb: April 2005 12:26 5.04.2007

Hei og hopp dere=)

Er her enda,dere blir ikke kvitt meg så lett nei=)

Ser ikke ut til at mini vil ut.. =(

Men var sikker på at det var noe som skjedde inatt.

La meg ganske tidlig,var i seng i 22.30tiden,sovnet fort,men våknet hele tiden med vondt i magen,mageknipe..så var jeg så dum å snu meg i senga,og var sikker på å dø da,hadde skikkelig mageknipe,så kl.01.30,stod jeg opp,og trodde at ting kanskje var på gang..gubben var akkurat på tur i seng,men fikk klar beskjed om å ligge på sofaen sammens med meg =)

Men det ga seg..så her sitter jeg enda..

Men har en vennine som fikk en gutt inatt,så håper på å ikke få idag heller da,litt kjipt å få på samme dag hehe =)

Ja,stemmer Pia, lillegutt har nå bhg.plass til han begynner på skolen=))

men dere får vite om ting skjer,må sikkert innom en tur å sladre først hehe=)

Hvis ikke står det nok på msn,og de fleste har vel meg der..=)

Susan*venter nr 2*

Sv: Her er vår nye klubb: April 2005 12:29 5.04.2007

Ja hvis du ikke sladrer selv så kan noen av som har deg på msn gjøre det... hehe...

Har deg i tankene vet du... må innom å skjekke om du har gitt et pip noe sted. ;)

Pia 81

Sv: Her er vår nye klubb: April 2005 12:39 5.04.2007

Skal de legge ned april2005 klubben? Må vel bare innrømme at jeg ikke har vært av de ivrigste der inne. Glemmer liksom den siden jeg......

·۰•●Neva & Katinka●•۰·

Sv: Her er vår nye klubb: April 2005 12:43 5.04.2007

vet ikke hva som har skjedd,men de har sletta masse forum,og aprilklubben var blandt dem..

Jeg har sendt mail til moderator får å få svar,men har ikke hørt et pip fra dem..

på ris og ros kunne man si ifra om man ville ha noen forum tilbake,så skulle de fikse det,og jeg vil tro at de har tatt hinte nå om at alle vil ha tilbake aprilklubben,men skjer jo ikke noe.. =(

Susan*venter nr 2*

Sv: Her er vår nye klubb: April 2005 12:59 5.04.2007

Eg tror moderatorne har tatt påskeferie... det er ikke noe respons i det hele tatt. Å slette aprilklubben 2005 er en stor feiltagelse. ;)

Pia 81

Sv: Her er vår nye klubb: April 2005 23:50 5.04.2007

Vi har fått svar --- gå innom ris og ros siden og si deres mening om klubben vår. Det blir aldrig mange nok ord for å forklare hvor mye klubben vår betyr for oss ;) Ikke sant.

Pia 81

Sv: Her er vår nye klubb: April 2005 18:23 6.04.2007

Nå mens eg husker hvem som har hatt bursdag...

Vil gratulere

Camhams datter med overstått dag som var den 2 april... håper dere hadde en kjempe dag.

Norasmammas jente - gratulerer med overstått dag som også var den 2 aprl. ;)

SolaMi`s datter ble 2 år den 4 april - gratulerer med overstått dag. ;)

Og Polarn&pyrets datter - håper dere hadde en kjempe fin dag over i sverige i går.

Håper eg ikke har glemt noen nå... har prøvd å leite opp navn og datoer, ikke så lett nå som klubb siden vår er nede.

;)

Pia 81

Sv: Her er vår nye klubb: April 2005 21:20 6.04.2007

Hei!

Irriterende og se at siden er nede enda, Sjerpings JM siri!!!

frida♥

Sv: Her er vår nye klubb: April 2005 NYTT 15:26 7.04.2007

Ja nå har den vore nede i en uke.... surt altså. Helt rart å være uten den.

Pia 81

Sv: Her er vår nye klubb: April 2005 NYTT 19:09 7.04.2007

http://www.dinbaby.com/forum/messagelist/5016/

Eg legger den her også - i tilfelle det skal komme noen innom denne tråden også... så finner en fram til vår nye aprilklubb..... Må få med oss alle ;)

Pia 81

Sv: Her er vår nye klubb: April 2005 NYTT 13:08 8.04.2007

OJ..Denne har vært i heftig bruk i påsken. Skulle dytte den opp til Yaddaline - men ser jeg har masse å lese her selv også :-)

Aprilbaby

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...