endelig vår tur i mai :) Skrevet 8. april 2007 #1 Skrevet 8. april 2007 var ikke mer enn 5 uker på vei, begynte med litt utflod på fredag, men tenkte at dette ikke trengte å bety at det skulle gå gale.. i går når eg våkna så begynte eg å blø friskt blod... prøvde å holde roen, men utover dagen økte smertene.. var nødt til å ringe legevakten ville ikke ha det slik uten å vite hvordan det gikk.. mistet jeg alt eller bare en,eller var alt i orden.. når eg ringte til legevakten var de utrolig greie fikk komme inn en time etterpå.. var inne hos legen og han ringte til sykehuset og forlangte ultralyd( på sykehuset ville de at vi bare skulle vente og se).. dro inn på sykehuset og fikk ultralyd der... de kunne se at det lå noe nede i livmorhalsen og at kroppen nok kom til å ordne opp selv.eg begynte å gråte ( gjorde ikke annet i hele går) og legen ( kvinnelig) sier- å! hadde du håp du ! ble så forbanna at eg reiste meg opp og gikk inn på badet..klart vi håpet! vi håpet og trudde vi skulle få oppleve gleden av å bli foreldre..at vi skulle få verdens beste julegave.. nå må vi begynne på ny... helt nytt forsøk... vi fikk ikke noe på frys så må gjennom alt igjen.. sprøyter og uttak.. uttaket sitter friskt i minnet og tanken på et nytt er helt grusomt.. tidligere nicket nesten 2 år og nå med bolle
lys i mørket Skrevet 8. april 2007 #2 Skrevet 8. april 2007 dette var fryktelig trist:( har ikkje ord. klem fra meg
endelig vår tur i mai :) Skrevet 8. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. april 2007 da har eg skiftet nicket mitt.... hadde virkelig håpet på å slippe å gjøre det....
Flippa m Frida Skrevet 8. april 2007 #4 Skrevet 8. april 2007 Det var skikkelig trasig å høre.... Min dypeste medfølelse... Håper dere tar godt vare på hverandre og kommer sterkere tilbake til nytt forsøk. klem
Fride08 Skrevet 8. april 2007 #5 Skrevet 8. april 2007 Hei, vennen min.. Som eg sa te deg i går, ord blir fattige i denne situasjonen.. Vil bare senda over ein kjeeeeeeeeempeklem, og sei at eg tenke på deg.. Dette fortjente du virkelig ikkje!!! Helten hilse og, og seie at eg ska gi deg ein knib...
koseputa Skrevet 8. april 2007 #6 Skrevet 8. april 2007 Å så trist å høre, ord blir virkelig fattige i en sånn situasjon.. Føler så med dere.. Ta godt vare på hverandre nå. Stor trøsteklem til dere
Millerine Skrevet 9. april 2007 #7 Skrevet 9. april 2007 Masse medfølelse og varme tanker fra meg....... Klem
Sunniva78 har to små Skrevet 9. april 2007 #8 Skrevet 9. april 2007 Skulle ønske jeg ikke visste hvordan du har det nå, men dessverre... Det er en fryktelig nedtur når det går slik, etter en herlig periode i himmelen... Føles virkelig ekstra urettferdig- ja det er mange tanker som kommer. Men jeg vet ikke hvor mange ganger legene har sagt det til meg i etterkant: det er veldig positivt når man har blitt gravid, da er det stooore muligheter for at vi lykkes til slutt!!!!! Så jeg klamrer meg til det, og håpet og troen er en viktig ting... Snart kommer du dit at du klarer å tenke slik du også, bare ta tiden til hjelp. Trøsteklemmer fra meg.
endelig vår tur i mai :) Skrevet 9. april 2007 Forfatter #9 Skrevet 9. april 2007 takk.. prøver også å tenke at vi klarte faktisk bli gravide og det må jo være bra, men så tenker eg.. skal jo klare å bære fram dette barnet i 9 mnd.. tenk hvis det samme skjer igjen osv.. det er såå masse tanker i dette hodet mitt om dagene... imårå må vi ringe sykehuset og fortelle at vi ble gravide, men at vi mistet nå i helga... de har hatt påskeferie så har ikke fått fortalt dem den gode nyheten får den dårlige kommer... slik var det dessverre med familien også ville vente til vi hadde vært på ultralyd og funnet ut om vi ventet en eller to før vi fortalte den gode nyheten, men så langt kom vi ikke og måtte fortelle at vi ble gravide men mistet... alt føles så meningsløst..
summerbaby Skrevet 9. april 2007 #10 Skrevet 9. april 2007 Uff, jeg blir så lei meg på dine vegne. man håper og håper og når endelig det beste skjer så skal man ikke få beholde det. Livet er så forbanna urettferdig. Lykke til videre. Kos
Gjest Skrevet 9. april 2007 #11 Skrevet 9. april 2007 Dette var veldig trist!! Ord blir så fattige når noe slikt skjer. Jeg føler med dere. Varme klemmer fra meg
kanskjesnart..v/ hjelp av ivf? Skrevet 9. april 2007 #12 Skrevet 9. april 2007 Det var veldig trist å lese om dette marerittet! Klem
Snooopi Skrevet 9. april 2007 #13 Skrevet 9. april 2007 Stor klem herfra.. Det er bittert og trist, men selvfølgelig skal dere lykkes... det tar bare litt lengre tid...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå