Anonym bruker Skrevet 8. april 2007 #1 Skrevet 8. april 2007 Og hvor mye koster hardbagen, vognposen og regntrekk? Hvor selges de her i Norge? Lønner det seg å heller kjøpe den fra babyjungel.nl eller lignende? Takker veldig for svar;)
masali Skrevet 9. april 2007 #3 Skrevet 9. april 2007 Du kan gå in på www.easywalker.nl så kommer du til en side der du velger land og språk og senere in på forhandlere.
*Biola* Skrevet 9. april 2007 #4 Skrevet 9. april 2007 selger den på babykos i sandvika.. (babykos.no)
Anonym bruker Skrevet 9. april 2007 #5 Skrevet 9. april 2007 Hei! I norge koster den 6.000 for sportsdelen OG bagen. Regntrekk følger med. Vognpose koster 700 lapp. Stelleveske ca 600kr. Denne prisen fåes da på Barnas Hus! Vurderer den selv! Du kan helt sikkert få det billigere i utlandet, men den sjansen tar jeg ikke!
Anonym bruker Skrevet 9. april 2007 #6 Skrevet 9. april 2007 Flott! Barnas hus...er det rimelig der og har de bra service? Jeg får vel ta meg en ringerunde og sammenligne litt.. Tusen takk!
Anonym bruker Skrevet 9. april 2007 #7 Skrevet 9. april 2007 vel jeg har vært i begge, både oslo og sandvika. sandvika er best. Der får du god service og jentene hjelper deg gjennom hele butikken! De pleier som regel å ligge på en fin pris.Utrolig bra utvalg! alt for barna under samme tak!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå