Gå til innhold

Sikkert ørtende gang det spørres, men: mens, mengde og smak?

Anbefalte innlegg

Har fått tilbake mensen igjen, og snuppis tar bare en pupp, noe som er meget uvanlig, jeg har jo hele tiden slitt med å ha nok melk.. Hun virker ikke spesielt interessert rett og slett. Er det annen smak på melken når man har mensen? Er det noe med hormonene som gjør at det blir mindre? Vet jo at pga at hun suger mindre, blir det mindre, men tenkte kanskje det er noe med hormonene også?

Sitter og pumper nå, er det noe vits i å ta vare på melken? Vil den fungere i mat selv om den ikke smaker like godt?

Fortsetter under...

Fint å pumpe, det kan få deg over kneiken her! Melken smaker annerledes kan ihvertfall brukes i badevannet (merk den). Ja smak og mengde kan gå ned, sikkert hormonelt. Vi har forsøkt med å spise masse hvitløk for å overdøve smaken, har du forsøkt det?

Takk for svar:) I badevannet ja, hihi, hvorfor ikke! Spiste faktisk masse hvitløk i går, men hun ville bare ha 1 pupp til morgenen og bare 1 i stad, altså svært lite... Jeg gir mme-kveldsflaske, bør jeg fore på med mer mme hele dagen disse dagene, eller vil det bare gjøre vondt verre? ( for ammingen altså, unngå puppenekt og holde mengden ved like..) Men hun trenger jo væske...

Hun drikker noen slurker vann til grøt, men er ikke så interessert i vann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...