Gjest Skrevet 8. april 2007 #1 Skrevet 8. april 2007 Nå er jeg lei av alle skuffelsene hver mnd så nå tar jeg en pause fra alt som har med baby å gjøre. Jeg ønsker alle sammen lykke til med babymaking hehe... Håper det går bedre for dere... <3 Mange klemmer fra MeLittle <3
mamma270974 Skrevet 8. april 2007 #2 Skrevet 8. april 2007 Hei snuppis. Jeg hopper i samme båt som deg, orker ikke mer skuffelser og tårere, Tar en pause fram til juli. *ØNSKER ALLE LYKKE TIL VIDERE,KOMMER IGJEN OM NOEN MND*
Miss_X_1974 +lillegutt Skrevet 9. april 2007 #3 Skrevet 9. april 2007 Jeg tenkte å gjøre det samme selv, men det ble både Pergo og BIM denne måneden. Det høres fornuftig ut med pause, tror jeg skal manne meg opp til det neste måned og en tid framover. LYKKE TIL
Lilleb6 Skrevet 9. april 2007 #4 Skrevet 9. april 2007 Hei. Jeg har tenkt det samme. Vis vi ikke lykkes på denne kuren, så tar jeg en pause fra alt. Orker ikke mere.. Lei all griningen og skuffelsen. Kommer tilbake på høsten en gang. Lykke til til dere alle...
Gjest Skrevet 11. april 2007 #5 Skrevet 11. april 2007 Oisann Jeg trudde ikke det var såpass mange her som var drittlei alt... :/ Men samtlig så var det godt å høre at det ikke bare er meg... Jeg tar en pause fra ALT til juni/juli.. Det skal bli litt deilig samtidig ganske ekkelt.. Skal til gyn den 8 mai.. Gruer meg no jævlig... Skal de om det er no muffins "oppi der" Hadde vært morro om han hadde sagt: Veronica.. Du er gravid du Nei, ikke tru at han sier det... (krangle med seg selv) Lykke til alle sammen... Blåser masse støøøv til de som ikke gir opp...
mamma270974 Skrevet 11. april 2007 #6 Skrevet 11. april 2007 HIHI snuppa. JA tenk om han sier det til deg da:))) jeg skal til gyno den 18 mai:O))) og håper han sier oiiii her er det en liten spire som har klamret seg fast:O))) *masse lykke til* *klemmer*
Gjest Skrevet 12. april 2007 #7 Skrevet 12. april 2007 hallå snuppa WOOOHOOO.. Vi får håpe at april er mnd vår at vi blir gravide... hehe.. I dag nevnte jeg for sambo at jeg ville droppe pergo i 1-2 mnd.. Han var helt enig... Han blir jo redd for meg nesten.. hehe... Han synes jeg har forandra meg veldig etter at jeg begynte på pergo.. kanskje ikke så rart siden jeg må følge med på ALT for å prøve å treffe EL... hehe.. Lykke til
Mira* Skrevet 12. april 2007 #8 Skrevet 12. april 2007 Jeg er også med på dette. Er drittlei av alt. Og imens er det flere og flere av vennene mine som går med voksende mager....snufs Lykke til alle sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå