♡ ønsker lykke♡ Skrevet 8. april 2007 #1 Skrevet 8. april 2007 jeg fremdeles er gravid? uke 3+5 var Hcg'en min 140. den dagen begynte jeg å blø, det var onsdag for 5 dager siden. I går kveld tok jeg digital graviditetstest, den lyste gravid ganske med en gang. jeg har blødd siden onsdag, ikke sånn kjempemye, men litt hele tiden. Er jo livredd. Ringte på legevakta i sted, for å høre om jeg kunne få komme å ta en HCG, da sa de at jeg bare måtte vente til tirsdag, og dra til et vanlig legekontor. Men da jeg sa vi hadde vært gjennom prøverørsbehandling sa hun at da måtte vi veldig gjerne komme...hehe... de sorterer folket på den legevakta gitt. Så kl 3 i dag, skal jeg få komme på legevakta og ta en ny HCG. Er det dumt av meg å håpe nå?
lys i mørket Skrevet 8. april 2007 #2 Skrevet 8. april 2007 hei linnen.har tenkt på deg:) eg skal krysse alt eg har for deg,nå he du det ikkje godt. så got at du kunne komme ,tortur å vente til tirsdag. lykke til ) klem
summerbaby Skrevet 8. april 2007 #3 Skrevet 8. april 2007 som du vet har jeg ikke noe svar på spørsmålet ditt, men jeg både håper og tror at du fortsatt er gravid. Bra du slipper å vente helt til tirsdag for å få tatt ny HCG, så får vi bare krysse fingrene for at tallet er MYE høyere enn 140 nå.... Du må ikke gi opp håpet enda. Kos
Gjest Skrevet 8. april 2007 #4 Skrevet 8. april 2007 Du vet jo ikke sikkert før du har fått svaret i dag. Men du spør om man tror at du kanskje er gravid likevel..... Og det tror jeg;-)) Lykke til, krysser fingrene!
*påveitilåbli4barnsmamma* Skrevet 8. april 2007 #5 Skrevet 8. april 2007 Ikke godt å si, men som mange skriver her inne, så har de blødd relativt mye, og alikevel vært gravide. Skal krysse alt for deg. Min venninne er gravid med nr 2 nå, og er ca 4 mnd på vei. Hun blødde i begge svangerskapene sine til å begynne med. Ikke mye men litt sånn rar mens som hun selv sier. Hva med mens-smerter da, har du det?
mia76 Skrevet 8. april 2007 #6 Skrevet 8. april 2007 Hei! Jeg ville bare fortelle deg at jeg også blødde i begynnelsen. Jeg tok testen på dag 13 og begynte å blø samme dag. Blødde ca 1 uke. Det var mindre blødningen enn en normal mens men jeg syns det var mye likevel. Blødningen stoppet opp en dag men så begynte det igjen. Jeg var ganske så fortvivlet. Nu er jeg 16 uker på vei så det går ann å blø og likevel være gravid. Det værste er å ikke vete. Godt du får tatt bl. pr idag.
Gjest Skrevet 8. april 2007 #7 Skrevet 8. april 2007 Linnen, hvordan går det? Leste litt lenger ned at du fikk den herlige beskjeden om at du var gravid, men hvordan går det nå? Ville bare si at jeg tenker på deg og håper inderlig at det har gått fint i dag og at alt er som det skal! Klem fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå