Gå til innhold

Flere barn som tar livet helt med ro??

Anbefalte innlegg

frøkna vår er jo nå 8 mnd og hun ruller seg fra mage til rygg og til bake i gjenn, og hun har begynt og løfte hode og ryggen litt opp fra gulvet når hun ligger på ryggen.

Bortsett fra dette så tar hun livet helt med ro, og har det tydlig vis ikke travelt med og komme seg hverken framover eller bakover.:o)

Ikke har hun begynt og få tenner enda heller.

Vet at dette er helt normalt, da elste frøkna fikk tenner og begynte og krabbe da hun var 6 mnd, og mellomste frøkna begynte og krabbe skikkelig da hun var ca 1 år og gikk da hun var 17 mnd, hun fikk første tanna da hun var 10 mnd.

Så er jo store variasjoner.:o)

Så tenkte bare jeg vill se om det var flere bedagelige barn her.:o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8892307-flere-barn-som-tar-livet-helt-med-ro/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja Sara tar livet litt med ro :) hun ruller av og til fra mage til rygg, har rullet fra rygg til mage kanskje 5 ganger hehe

men hun er utrolig flink til å ligge på magen og å gå rundt og rundt og rundt og litt bakover:)

tenner har hun ikkje fått. Eg fikk tenner da eg var 14 mnd, regner med Sara og kanksje får de seint da.

:)

Mie har det heller ikke så veldig travelt :) ruller fra mage til rygg, og kan rulle tilbake også, men gidder stort sett ikke.. er mye lettere og sutre litt så kommer mamma og hjelper til! hehe.. :) ikke krabber ho heller.. har bare begynt og dra beina litt oppunder seg. men blir flinkere og flinkere til og sitte selv da. øker med noen sekunder hver dag :) ikke tenner her heller! så ho tar livet ganske med ro ja :)

Ja, Madeleine er nok rolig hun også:-) Hadde besøk i dag av ei lita jente som er nøyaktig en uke eldre enn henne, og da innså jeg virkelig hvor rolig hun er. Denne jenta krøp, reiste seg opp (holdt i noe da), sa mamma, satt alene osv.

Madeleine gjør ikke noe av dette hun. Hun får tredje tanna nå, ruller fra side til side, prøver å trekke beina oppunder seg, men ellers ikkeno:-)

Kjente et lite stikk av bekymring da det gikk opp for meg, men forstår jo nå at det er store forskjeller ute og går. Så jeg endte opp med å heller være glad for at hun ikke er høyt og lavt ennå, det blir tidsnok mye å holde styr på;-)

Tenker på samme måte som deg SpiseLise, i stede for og tenke for mye på at hun er litt senere en andre så tenker jeg heller at jeg skal nyte denne tiden før hun begynner og krabbe og skal ha tak i alt muligt, er tredje jenta mi så vet akkurat hva som venter meg om noen mndr, hehe

Hehe, ja da vet du jo veldig godt hvordan det blir:-D

Madeleine er vår første, men jeg har en venninne som støtt og stadig minner meg på hvor heldig jeg er. Etter at sønnen hennes begynte å få fart på seg, har hun ikke sittet stille mer enn 2 min av gangen. Han tar ikke fem øre for å pirke litt i do, drikke av hundeskålen eller spise på mobiltelefonladere, hehe... Så hun er litt sliten for tiden;-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...