Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa mi kaver konstant med å sutte på hendene. Kan det være tenner på vei? Hun er litt over 3 måneder. Hendene hennes ser jo ikke ut av all suttinga... stakkar! Hun har en biterangle som hun liker da, men har ikke helt styringa enda. Dunker seg selv med den i ansiktet og blir ganske forbanna :-p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min startet også i den alderen med å bite og sutte på hendene sine.

Men den første tanna kom ikke før han var 8 mnd :)

Skrevet

Ja de starter tidlig med denne suttingen. Det gjorde prinsessa mi også.. Den første tannen kom i da hun var 6mnd + 1 dag :D

Skrevet

Mi jente er 10 mnd, og har enda ikke fått en eneste tann..

Skrevet

Her kom de første 2 da tassen var 3.5 mnd gammel. Sutta fælt på hendene ca 1.5 mnd før den første tanna dukket opp. Hos oss hjalp det med Dentonox i starten.

Nå er han 10 mnd og har 8!! Og igjen har vi alle tegnene på at flere er påvei:)

Skrevet

Sjarmøren begynte med sutting og sikling før han var 3 mnd ja. Og først i går kjente jeg spisse tagger i underkjeven, og da var han 7 mnd og 1 uke gammel. Så vi har ventet leeeenge på tennene. Og nå skulle jeg ønske at vi kunne vente litt til, for med tenner så blir han jo så stor ;)

Skrevet

Han fikk sine to første tenner da han var ca 3,5 måneder gammel. Vi trodde det skulle være leeenge til så da de plutselig en dag var der fikk vi litt sjokk:) Og han var veldig grinete en stund før så det er klart det plaget han en del. Nå er han litt over 4 måneder og vi venter på de neste tennene.

Skrevet

Gutten min fikk sin første tann i går, han er litt over 7 mnd.

Skrevet

Fikk sin første på 7 mnd dagen sin.ho var ikke så plaga me dn første tanna.

Skrevet

gutten min fikk sine 2 første tenner uken før han ble 4 mnd. nå er han snart 8 mnd og har fått 2 tenner til :)

Skrevet

Min har slitt og kavet med kløende gommer og sikkel siden hun var 3-4 mnd, nå er hun 8,5 mnd og denne uken kom den første tannen endelig!

Skrevet

Lillesnoopy sikla og suttet på knoken fra hun var 2,5 mnd. Fikk første tann da hun var 5,5 mnd.

Skrevet

fikk 2 tenner nede når han var 7mnd.

Skrevet

Henrik fikk sine to nede da han var 4 mnd og nå i påska har han fått tre tenner til på en uke!kommer tre til nå hvert øyeblikk ser jeg.han er 7 1\2 mnd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...