Anonym bruker Skrevet 8. april 2007 #1 Skrevet 8. april 2007 Nå er det bare 3 mnd siden jeg fødte, men har allerede fått tilbake mensen. Trodde d skulle ta et halv år eller noe. Er det flere som har fått mensen så fort? Er dette normalt? Jeg er helt sikker på at det er mensen. Jeg full ammer, han drikker annen hver time så jeg ammer mye.
mimmi`80 - 07 & 09 Skrevet 8. april 2007 #2 Skrevet 8. april 2007 jeg har også fått mensen, 3 mnd til uka..... kjipt, men jeg trøster meg med at da er ihvertfall til i orden med kroppen
Bridy og lille øks med umbrako Skrevet 11. april 2007 #5 Skrevet 11. april 2007 Jeg full ammer også, å har fått mensen nå. Kjedelig....
selma07 og engel Skrevet 11. april 2007 #6 Skrevet 11. april 2007 10 uker siden fødselen, og jeg fikk mensen igår:-( Syns jeg akkurat var ferdig med alle mine strytblødninger, blodoverføringer, utskrapninger, infeksjoner og renselse... Og det er jeg jo forsåvidt.. Litt skuffa.. Trodde det skulle gå mye lengre tid før jeg måtte kjøpe bind igjen gitt... Jeg fullammer også...
rødhette* Skrevet 11. april 2007 #7 Skrevet 11. april 2007 Jeg hadde mensen forrige uke. Men jeg har begynt med p-piller igjen, så ikke så rart da..
Guri-mamma Skrevet 11. april 2007 #8 Skrevet 11. april 2007 Har heldigvis ikke fått den tilbake enda, men det kommer vel plutselig, på det minst ønskede tidspunktet:-D 17-mai-toget, eller på babysvømminga...
Labbetøs Skrevet 12. april 2007 #9 Skrevet 12. april 2007 Fikk den i forrige uke, men jeg har satt in hormonspiral så da kommer det nok automatisk.
selma07 og engel Skrevet 13. april 2007 #11 Skrevet 13. april 2007 Var på ny sjekk på Ullevål idag pga smerter i underlivet.. Angsten etter alle mine opplevelser sitter enda. OG jeg hadde ikke fått mensen, men siste del av renselsen trodde hun... Jippi!! for at jeg ikke har fått mensen.. Syns jeg har blødd nok for en stund jeg da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå