Gjest Skrevet 7. april 2007 #1 Skrevet 7. april 2007 Lurte på om det snart er på tide å starte med noen kjerringråd. Noen tips dere som har erfaringer med Solvipect??
kelebek Skrevet 8. april 2007 #2 Skrevet 8. april 2007 Hei! Jeg ble gravid i den perioden jeg brukte Solvipect. Tok det 3 ganger daglig i en uke før el, altså frem til el. Vet jo ikke om det var tilfeldig, men jeg er nå snart 17 uker på vei ihvertfall :-) Det var min 3 pp etter sa. Verdt et forsøk! Lykke til!
~chess~ Skrevet 8. april 2007 #3 Skrevet 8. april 2007 Jeg tok også litt Solvipect den pp jeg ble gravid. Men ikke noe systematisk i det hele tatt. Sønnen min var forkjølet akkurat da, så jeg tok bare et par slurker innimellom når han fikk. Men gravid ble jeg ihvertfall, og er nå 7+1
Gjest Skrevet 8. april 2007 #4 Skrevet 8. april 2007 Tenkte jeg skulle prøve dette denne gangen...og satser på at vi ender opp med et lite "hostesaftbarn" !!! Haha...
NoBlonde-fått ei prinsesse Skrevet 8. april 2007 #5 Skrevet 8. april 2007 Jeg og brukte solvipect da jeg ble gravid.. men huks å slutte etter el.. for hvis ikke vil ikke egget feste seg ..
Gjest Skrevet 8. april 2007 #6 Skrevet 8. april 2007 Hehe...da får vi bare satse på at el-testene funker som de skal da
hanne håpløs Skrevet 9. april 2007 #7 Skrevet 9. april 2007 Dere som har brukt solvipect, hadde dere bivirkninger? Jeg tok en skje på morgenen, og en på kvelden her en dag, og det gikk greit. MEN, dagen etter, fy faen (unnskyld språkbruket!!hehe) så vondt jeg hadde i magen. Var på do flere ganger iløpet av dagen, følte meg rett og slett litt ødelagt!! Flere som har opplevd det samme? Leste på pakningsvedlegget at en kunne kjenne det i magen når man tok av den hostesaften. Men at det var så ille, det hadde jeg ikke trodd..!
whoopsie daisy Skrevet 9. april 2007 #8 Skrevet 9. april 2007 Ble gravid etter 7pp etter å ha brukt Solvipect for første gang. Tok et par skjeer i dagene før el,og da satt jammen spiren. Prøver på et nytt hostesaftbarn nå!
Gjest Skrevet 9. april 2007 #9 Skrevet 9. april 2007 Så hyggelig å lese at så mange har hatt effekt av hostesaften da Da er det jo verdt et forsøk å prøve det Selv om det sikkert er mange som har prøvd det uten effekt også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå