Gå til innhold

Hjelp...?

Anbefalte innlegg

Synes denne siden virket litt amper i grunn.. Var vel ikke det som var utganspunktet med denne siden..? Jeg klikket meg inn av ren nysgjerrighet i grunn. Sliter seg med litt fødselsangst selv da det ikke gikk så godt første gang, den endte med ufrivillig KS. Så neste gang vet jeg ikke helt hvordan jeg skal få knøttet ut i det hele tatt..Men ut må det om det blir på den ene eller andre måten.

Men er jo utrolig leit at folk som ikke kjenner hverandre eller hverandres bakgrunn skal sitte her og hakke på hverandre.. Alle er da forskjellige, både på den ene og den andre måten. Noen er sterkere fysisk og psykisk, mens noen sliter på forskjellige nivåer. Hvorfor ikke bare la vedkommende være i den fasen dem er i? Ingen kan tvinge frem en slutning hos andre mennesker, men klart en kan fortelle om sin historie og muligens gi råd, men la en person selv velge om en vil motta rådet eller ikke. Det samme gjelder mottakeren av et råd; hvorfor hisse seg opp av andres mening og opplevelse..? Du har vel din egen mening og opplevelse..? Og hvorfor heller ikke være glad på den andres "seier over kampen"? Dette kan jo faktisk hjelpe deg på vei i vissheten av at andre har klart det før deg? Men jøss bevares, vi har da ytringsfrihet, men respekt og sympati for andre med mennesker er da ikke ulovlig det heller.

*S*

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8890427-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest miang20&alicja04.06.07

Hei!!

Vi har prøvd å få moderator til å fjerne noen av de hissige trådene her inne - men det fungerer ikke. Så derfor får vi prøve å lage mange ny og positive :))

Jeg blir i alle fall kjempeglad når folk forteller at de har overvunnet angsten sin :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8890427-hjelp/#findComment-8890697
Del på andre sider

Hei du!

Kjempe trist at denne siden ble amper, men det skal vi gjøre noe med:)

Det jeg blir amper av (burde ikke det så klart) er de som måå fortelle sin historie enda jeg ber dem om å ikke gjøre det! Og de som kommer inn her uten angst for å fortelle oss hvor teite vi er. Jeg har blitt sint på noen som bare vil hjelpe også, som har sagt de tingene vi hører hele tiden. Og det er jeg ikke stolt av. De vil jo bare hjelpe!!

Jeg er redd for å ikke bli hørt og respektert for angsten min! Og når noen da kommer her å skal fortelle meg hvordan jeg skal tenke og hvordan jeg er blir jeg dessverre sur:( Jeg skjønner jo at de som ikke er redde ikke kan forstå meg meg da trenger de hller ikke å svare eller komme her å si hvor teit jeg er (eller hellig ku).

Jeg bruker denne siden for å komme i kontakt med andre som har fødselsangst, som jeg kan snakke med og som forstår meg, som ikke dømmer meg.

De anonyme som kommer og lager kvalm påstår vi dyrker angsten vår og bare dytter hverandre lenger ned i søla.Og at vi ikke er glad for de som kjemper mot angsten og overvinner den. Det er det største tullet av alt. Jeg er i nesegrus beundring av de som klarer det og skulle av hele mitt hjerte ønske det var meg!

Håper jeg kan bidra med noe!! Jeg skjønner iallefall hvordan du har det:) Jeg har ikke født før. Du har den erfaringen å bygge på. Men jeg tror jeg skjønner likavel. Så snakk i vei. Synes du er kjempe modig jeg:)

Klem fra Hetti

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8890427-hjelp/#findComment-8893857
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...