Gå til innhold

jahaja melder meg redd inn her

Anbefalte innlegg

Hei har klart å bli gravid mens eg gjekk på mini pillen eg, og er redd pga dette. Hadde en langvarig spontan abort i høst med flere komplikasjoner.......tok 12 uker tilslutt. Venter på å få komme til ultra i uke 12, er ni på mandag...........................................Er som sagt redd.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8888828-jahaja-melder-meg-redd-inn-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

har aldri skreve på "bli gravid" men var innom termklubb april 2007 i høst.....................

Tenker egentlig at det går bra men beskytter meg sjølv med å la være å gle seg før etter ultralyden eg skal på 2/5 i uke 12.......................Er ikkje ordentlig gravid før etter det..............

hei du.. uff det må ha vært tøft. men får du ikke ekstra oppfølging? jeg er gravid igjen etter en ma i januar i uke 12 og jeg skal på ultralyd neste uke, er nå i uke 7. kan jo høre med legen din.. håper det går bra denne gangen for deg da..

Så koselig at du kommer til oss. Her skal vi følge opp deg, og krysse alt vi har for at det går fint med deg og din lille spire.

Det går fint vet du,men skjønner du er litt engstelig. Blir godt når ul er over.

Lykke til videre.Jeg er 8+3

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...