Anonym bruker Skrevet 7. april 2007 #1 Skrevet 7. april 2007 Hun er 6 måneder. Forslag til annet hun kan drikke utenom melk og vann?
Gjest Skrevet 7. april 2007 #2 Skrevet 7. april 2007 Prøv å ta en teskje med fruktpure i vannet. Det var populært her i alle fall.
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 7. april 2007 #3 Skrevet 7. april 2007 jeg kokte pærepuree her e dag selv, og lot han få drikke det vannet som pæren var kokt oppi.. DET var godt det.hehe
Gjest Skrevet 7. april 2007 #4 Skrevet 7. april 2007 Du kan gi henne rein eplejuice uten at det er farlig. pære ananas og aprikosjuice er også helt trygt. Appelsin og annen sitrusjuice bør de være over året før de får. Herregud damene her inne har overdrevet til folk tror juice er giftig... Ikke la de skremme deg fra å gi babyen nye ting.. Helt trygt, men ikke rett før tannpuss og ikke smådrikking hele dagen pga at det er skadelig for emaljen på tennene. HVis du synes det blir for søtt kan du blande 50/50 men noe tynnere enn det og det er ingen vits i juicen.
Moonit Skrevet 7. april 2007 #5 Skrevet 7. april 2007 Blander eplejuice 50/50 med vann til guttn. Er nektar man bør være litt forsikti med da det er mer sukker i den.
Havfrue03.08.06 Skrevet 7. april 2007 #6 Skrevet 7. april 2007 jeg kjøper eple- og pærejuice fra Nestle, blander ikke med vann. Det finnes HiPP sin juice men jenta har reaksjon på den
Jente89 ♥ Skrevet 7. april 2007 #7 Skrevet 7. april 2007 Tror nokk det går bra ja.. ser du at hun reagerer på det så er det jo bare å slutte med det. Jenta mi er på samme alder å spiser brødskive drikker litt juice osv.. hun reagerer vertfall ikke på det. Finnes jo foresten også sånn usukret juice som er nestle sin som står i barnehyllene der barnematen står.
nickoline og supermann Skrevet 7. april 2007 #8 Skrevet 7. april 2007 kjøp heller nestle drikk (har fra 4 mnd) den er helt sukkerfri!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå