Gå til innhold

kan jeg ta LITT eplejuice oppi vannet til jenta mi?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er 6 måneder.

Forslag til annet hun kan drikke utenom melk og vann?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv å ta en teskje med fruktpure i vannet. Det var populært her i alle fall.

Skrevet

jeg kokte pærepuree her e dag selv, og lot han få drikke det vannet som pæren var kokt oppi.. DET var godt det.hehe

Skrevet

Du kan gi henne rein eplejuice uten at det er farlig. pære ananas og aprikosjuice er også helt trygt. Appelsin og annen sitrusjuice bør de være over året før de får. Herregud damene her inne har overdrevet til folk tror juice er giftig... Ikke la de skremme deg fra å gi babyen nye ting.. Helt trygt, men ikke rett før tannpuss og ikke smådrikking hele dagen pga at det er skadelig for emaljen på tennene. HVis du synes det blir for søtt kan du blande 50/50 men noe tynnere enn det og det er ingen vits i juicen.

Skrevet

Blander eplejuice 50/50 med vann til guttn. Er nektar man bør være litt forsikti med da det er mer sukker i den.

Skrevet

jeg kjøper eple- og pærejuice fra Nestle, blander ikke med vann. Det finnes HiPP sin juice men jenta har reaksjon på den

Skrevet

Tror nokk det går bra ja.. ser du at hun reagerer på det så er det jo bare å slutte med det. Jenta mi er på samme alder å spiser brødskive drikker litt juice osv.. hun reagerer vertfall ikke på det. Finnes jo foresten også sånn usukret juice som er nestle sin som står i barnehyllene der barnematen står.

Skrevet

kjøp heller nestle drikk (har fra 4 mnd) den er helt sukkerfri!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...