Gjest Skrevet 7. april 2007 #1 Skrevet 7. april 2007 Har flere symtomer på graviditet og mens er enda ikke kommet. Er ikke mer enn 2 dager forsinket. Slutta med P-pille for i feb, gikk 31 dager før jeg fikk mens eller blødning. Ut i fra det skal jeg ha IKM idag. Har tatt 2 tester, disse var negativ..noen med erfaring? Er de pålitelige? Føler meg gravid, veldig ømme bryster+ at jeg føler de har vokst! Kan jo godt være at jeg egentlig ikke kjenner kroppen min uten p-piller og ikke klarer å skille mellom det og symptomer på mens. Gikk på p-pille i 7 år.
Gjest Skrevet 7. april 2007 #2 Skrevet 7. april 2007 Jeg bestilte fra www.billigestester.com virka bra de :0) Lykke til
Gjest Skrevet 7. april 2007 #3 Skrevet 7. april 2007 Jeg har også brukt tester fra billigetester.com. Har riktig nok kun hatt negative tester, men det har stemt hver gang.
Gjest Skrevet 7. april 2007 #4 Skrevet 7. april 2007 det kan jo bare være at kroppen trenger litt tid på å innstille seg etter å ha sluttet med pillene da... Men hvem vet Lykke til med videre testing
Gjest Skrevet 7. april 2007 #5 Skrevet 7. april 2007 Takker for svar og håper at hekle gjengen snart tester positivt!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå