Anonym bruker Skrevet 7. april 2007 #1 Skrevet 7. april 2007 Formeninger om denne vognen? Har behov for vogn gjennom hele vinteren, og denne "leder" så langt..
Gjest Skrevet 7. april 2007 #2 Skrevet 7. april 2007 Kjempefornøyd=) Eneste at den er litt tung som sportsvogn,så har kjøpt en lettere vogn i tillegg.Men skal absolutt bruke den igjen til neste mann=)
Gjest Skrevet 7. april 2007 #3 Skrevet 7. april 2007 Vognen er utrolig god å kjøre, men den er kjempetung og stor. Vi byttet til One tree hill da jenta vår var 7 mnd, er kjempefornøyd med den. Fordeler med Emmaljungaen: -stabil -god å kjøre -stor bagdel (kan brukes lenge) Ulemper: -stor og tung -tar enorm plass i bilen -jenta vår fant ikke roen i bagen da den ble litt for stor og lite intim om du skjønner.. Lykke til;-)
Anonym bruker Skrevet 7. april 2007 #4 Skrevet 7. april 2007 Er utrolig fornøyd, men angrer litt på at vi valgte Sport understell (den med vendbart styre), vurderer å bytte til Classic-understellet. Det er hele 8 cm smalere og 2 kg lettere enn Sport (men ikke vendbart da :-) Vi liker størrelsen på bagen, vi har brukt voksipose i den gjennom hele vinteren. Se emmaljunga.com, på sammenlignings-tabellen, der står det mye om størrelser og vekt på det meste fra Emmaljunga.
Keiko&Sivert Nikolai<3 Skrevet 7. april 2007 #5 Skrevet 7. april 2007 Har kjøpt Emmaljunga sin CityCross med CityBag, så først på edge duo, men CC fylle bedre kravan som eg har stilt tell ei vogn, må ha ei vogn som funke på all slags mulige veia, og som ikkje bare e ei byvogn, og som jenta mi kan bruke lenge:)
Sanna5*m gutt og jente* Skrevet 8. april 2007 #6 Skrevet 8. april 2007 Har Edge duo men den er et par år gammel. Vet ikke om de er endret mye de siste årene, men synes sportsdelen er litt kort i ryggen. Dessuten kan man ikke legge ned frontbøylen. Så jeg er mer fornøyd med sportsdelen i Simo vogna vår, men bagen i Edgen er jo super da.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2007 #7 Skrevet 8. april 2007 Tusen takk for svar. Jeg vurderer fortsatt denne vogna. Den kan gjerne være tung, det er viktigere for oss at den er stabil. Og så er det kanskje en unnskyldning til senere for å kjøpe noe nutt.. hehe
Andie82*tobarnsmor* Skrevet 8. april 2007 #9 Skrevet 8. april 2007 Jeg kjøpte edge duo igår! Har hørt så mye bra om den, og var på tur i sverige og kom over et lager salg der. Den er stor, men med sport understellet fikk jeg fint plass til vogna med sportsdelen ved siden av baki bilen vår, trengte heller ikke gjøre noe med basskassa. Men vi har stor bil, er jo ikke alle som har det. Den er også litt tyngre, men jeg greide fint og få den i bilen alene, uten problemer. Det jeg liker best er at dette er en dyp vogn med sportsdel, ikke omvendt som city cross er. City cross er mye lettere( svigerinna mi har kjøpt en sånn), men jeg synes ikke den var så god og trille. Har sikkert noe med at det er kulelager på hjulene på sportsunderstellet. Pleier og gjøre det lettere. Det jeg heller ikke likte var at city bagen er mye mindre enn på edge duo. Vårt lille nurk skal ligge i bagen gjennom hele vinteren og da synes jeg det er greit med stor plass. Jeg er kjempefornøyd med kjøpet, selv om jeg ikke får testet den før om noen mnd.....hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå