ønkedrøm Skrevet 7. april 2007 #1 Skrevet 7. april 2007 hei ny her! er d noen som går på pergotime? det e første mnd jeg går på det! og spennende å hør om flere! men skal ha m ca12 men bynn å kjenn anntydning til mensensmerter...typisk nei var ikke så heldig på første forsøk nei! har pp13. bynn å bli ganske frustrert ja!
Miss_X_1974 +lillegutt Skrevet 7. april 2007 #2 Skrevet 7. april 2007 Hei Jeg går på 2. kur denne måned. Har eggløsning disse dager så her hekkes det som bare det Lykke til du også... ikke lenge til 12....
ønkedrøm Skrevet 7. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. april 2007 Takker! og lykke til til deg åsså:)nei d er ikke lenge til den12 men ble skuffa når jeg har fått antydning til mensensmerter men man må bare vær ivrig å prøv videre... vi lykkes vel en gang:) merker du på deg når du har e.g.l? har du merket til noe anderkedes etter du bynte med pergotime?
Miss_X_1974 +lillegutt Skrevet 7. april 2007 #5 Skrevet 7. april 2007 Hei igjen Flere kjenner mensmurringer selv om de er gravide så det er fortsatt håp skal du se har dessverre ingen barn fra før, forrige gang jeg gikk på Pergo kjente jeg litt stikkinger i magen rundt EL, men denne gangen merker jeg ingen ting, borsett fra litt EL-slim.. Det blir spennende den 12. *krysser fingrene*
ønkedrøm Skrevet 7. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 7. april 2007 jeg har eller ikke barn! håper du lykkes denne mnd:)men trudde ikke det sku gå så lang tid for man ble det! men jeg ser jo det er mange som strever! pergotime er der bare for dem som ikke har el? er litt usikker på d noen som vet? for jeg tror jeg har det vær mnd d kjennes sån ut og så har jeg prøvd el test som viste at jeg hadde EL men jeg har hørt noen som har sagt at det er bare de som ikke har EL som bruker de.
Miss_X_1974 +lillegutt Skrevet 7. april 2007 #7 Skrevet 7. april 2007 Hei ønskedrøm Jeg har også EL av meg selv, men får pergo for å gi kroppen litt ekstra dytt... Så jeg tror det er ganske mange som får Pergo selv om de har EL..
Gullblomst Skrevet 8. april 2007 #8 Skrevet 8. april 2007 Jeg har hatt min første pergokur i mars. Det ble ikke klaff. Nå i april har jeg pause fra pergo, før det blir på'n igjen i mai med 2. pergokur dersom det ikke klaffer denne pp.
ønkedrøm Skrevet 9. april 2007 Forfatter #9 Skrevet 9. april 2007 Det er det samme med meg, skal ha 2pergokur i mai! hvis jeg ikke er heldig denne gang:) skal ha inm den 12...men d kjennes som det ikke ble klaff denne gang. men lykke til deg:)
lotta72 har fått Anders Skrevet 9. april 2007 #10 Skrevet 9. april 2007 Jeg fikk barn på pergotime. Tvillinger til og med. Hadde el av meg selv, men fikk beskjed om at det var for å sikre el, og at da visste man mer eksakt når det skjedde. Har masse tvillinger i familien, så er ikke 100% sikker på om det var pergotime sin skyld. Tror jeg brukte det ca 6 mnd før det klaffet. Men to flotte toeggede jenter var jo suverent! De er nå 8 år.
ønkedrøm Skrevet 9. april 2007 Forfatter #11 Skrevet 9. april 2007 guri kor flott! ble mer motivert når jeg hørtte at det har klaffet for deg med pergo... bli av og til så redd for jeg ikke kan bli gravid, men trur egentlig at det skal klaffe en dag. men tanken svirrer i hode mitt av og til!og har det blitt tvilinger så har det vært et pluss:) klem
lotta72 har fått Anders Skrevet 9. april 2007 #12 Skrevet 9. april 2007 Føltes som om jeg vant i lotto:) Lykke til. Sikker på at det ordner seg. Det er jo en grunn til at pero brukes så mye. Det har jo gode resultater.
Prøver_IHH+gullklumpen Skrevet 10. april 2007 #13 Skrevet 10. april 2007 Hei hei! Jeg har også hatt første kur nå i mars og fra 12. skjer det.... da er det bare å prøve..... Lykke til til alle dere andre også, spesielt til dere to som har kur og prøvetid samtidig som meg, for det blir litt spennende å sammenlikne. Krysser fingrene for alle. Håper vi slipper å leve på hormoner i lange tider.....
ønkedrøm Skrevet 10. april 2007 Forfatter #14 Skrevet 10. april 2007 Hei! ja det blir artig å følge med hverandre håper det smeller til for oss alle:) kor lenge hadde dere prøvd før du bynte på pergotime?
-Loppa- Skrevet 10. april 2007 #15 Skrevet 10. april 2007 Hei! jeg har også hatt første kur nå i mars, fikk positiv el-test i sta så dette blir spennende (har hatt el 1-2 ganger på 11mnd så nå har vi jo en sjanse jo!) Forresten tok dere 1 eller 2 tabletter hver dag, jeg tok 2, er det en dobbel kur eller??
Leontine Skrevet 10. april 2007 #16 Skrevet 10. april 2007 Jepp jepp! Pergo første kur her og! Har også EL av meg selv, men den er veldig svak, så får pergo for å hjelpe til. Har IKM i morgen, og tror selv ikke jeg er gravid. Men det er så rart fordi jeg har kjempeømme pupper, og litt sånne rare stikkninger i magen. Tok en CB test i dag, men den var negativ. Så vi får bare vente å se hva som skjer. Har hørt at noen får symptomer på graviditet ved mensen dersom de går på pergo; regner med at det er et som skjer her å.
Gullblomst Skrevet 10. april 2007 #17 Skrevet 10. april 2007 Hei! I dag er jeg på dag 13 i syklusen, og jeg har begynt å teste etter el i min pergo-frie pp. Forrige pp fikk jeg el på dag 14 med pergo, men tidligere pp uten pergo har jeg måtte ventet opptil dag 21 før eltesten ble positiv. Så vi får se hvordan det blir denne pp. Håper på litt pergoeffekt. Vi har prøvd en god stund, som dere kan se av nicket mitt. Jeg har vært en aktiv prøver i godt og vel et og ethalvt år før første pergokur ble tatt. Håper det snart klaffer. Lykke til jenter. Denne pp skal vi lykkes!!!!!!!!!!
ønkedrøm Skrevet 10. april 2007 Forfatter #18 Skrevet 10. april 2007 tok e g.test i dag og den va negativ...snufs og jeg har stikking i magen og ømme pupper og føl meg oppblåst...men testen viste at da var d bare mensensmerter! jeg tar 2tabeletter og denne månden skal jeg ikke ta, det er annahver mnd. satser på det klaffer nestegang da! men må innrøm at jeg ble veldig skuffa i dag:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå