Gjest Skrevet 7. april 2007 #1 Skrevet 7. april 2007 hvis man tar en røyk i ny og ned..vil det påvirke fruktbarheten drastisk.kjenner folk som er storrøykere som bruker 1pp hver gang de skal ha små....Jeg tar en røyk på fest i ny og ned..er d dumt nå som jeg prøver???
Incinta - snart Skrevet 7. april 2007 #2 Skrevet 7. april 2007 tror ikke en sånn slags røyking har en drastisk påvirkning på fruktbarheten nei...
Flippa m Frida Skrevet 7. april 2007 #5 Skrevet 7. april 2007 Vel, hvis du nå bare tar en røyk i ny og ne, og du bekymrer deg for om det har noen innvirkning, så er nå min mening at det er like greit å fri deg fra den bekymringen ved å la være. Jeg skjønner ikke at det fremdeles er folk som røyker i det hele tatt jeg da, og iallefall ikke av og til. Det er jo så stygt! (Jeg har faktisk prøvd en gang, for å prøve å få eksen min til å slutte. Heldigvis sendte jeg heller det problemet videre..) Det at andre ikke opplever noen problemer med å få barn samtidig som de røyker trenger jo absolutt ikke bety det samme for deg. Og de vil ha problemer med å slutte når de BLIR gravid - dessverre.. Jeg ønsker deg masse lykke til med fullstendig røykeslutt og prøvingen forøvrig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå