Gå til innhold

Høye lyder/musikk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tror ikke babyen blir redd men den vil nok reagere med sparke deg noe veldig. Når jeg er ute og kjører bil så spiller jeg høy musikk - i begynnelsen fikk jeg noen reaksjone rmen nå reagerer han ikke en gang lenger. Skal bli artg å se om han kjenner igjen musikken når han skal være med på kjøretur sammen med mamma og rocke litt.. :-)

Annonse

Hei igjen Morgano.

Har hatt cd`en til Bruce Springst.i bilen nesten heile svangerskapet.Hørt på mykje an musikk og.Men kvar gong eg setter Bruce på,skal eg sei det blir fart i magen.Heilt tydeligt at det er kjendte melodier for babyen.Artigt om det vil vise seg når babyen er født og.Ellers bur eg litt utanfor Bergen og gleder meg til fødselen er overstått.Ser ikkje akurat fram til den biten..Skal være glad når det er over :)Vel eg får vel krype i `kassen`.God natt til deg og magen:)

Til 25.mai:

Jeg spiller Hellbillies på pc`n daglig. Samboeren liker 3 door down. Ellers går det på variert rock/pop og country. Behagelig musikk. Jeg undres også om vi får se noen gjennkjennende reaksjoner hos våre små når de blir født. Og ikke minst om ungen fortsetter å like bil. Hvis ikke må jeg ut å trille.. Heldigvis er det vår i mai-hvis ikke våren fremdeles er like ustabil som i trøndelag om dagen. Fire årstider med få minutters mellomrom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...