Gå til innhold

Dreamer, snuppa :=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei Dreamer!

Hvordan går det med deg da? Har du en fin påske?

Jeg har hatt det koselig med mannen min, men vi kom nettopp hjem og da hadde faen meg TR kommet!! Æsj!! Er ikke helt fornøyd med det gitt. Mannen min så hvor skuffet jeg ble.. Uff!

Hvordan går det med dere og prøvingen da? Dere bruker fortsatt PFC`n? Her er det ingen prev! Har hørt så utrolig mange " skrekkhistorier" om jenter som har mistet og ønsker å prøve igjen, men så tar det "100 år" før de faktisk bli gravide... Håper bare ikke det blir sånn for oss også! Da kommer jeg til å bli gal!

Dette blir litt kort, jeg må lage påskemiddag idag. Svigerfar kommer på middag om en liten time, tror jeg! Hihi!

Jeg lover å komme sterkere tilbake etter påsken, det har bare vært litt problemer med laptopen min, mye jobbing etc. Men nå har jeg ihvertfall mannen min sin pc ( når han ikke bruker den da ) Se etter meg på MSN, så skal jeg se etter deg! Jeg tenker masse på deg og lurer på hvordan det går med deg. Nei, jeg har ikke glemt Mai :=) Hihihi! Vi satser skikkelig på å bli gravide da! Jeg sa det til mannen min i sted, at om jeg fikk velge, så ville jeg bli gravid da :=) Hihi!

Stor påskeklem til deg, snuppelupp!

Gleder meg til å skravle mer med deg også!

Stor kosmos til deg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei snuppa!=)

Så koselig å høre fra deg igjen! Tenker masse på deg og, og lurer på hvordan det går med deg. Jeg skal se etter deg på MSN ja, blir hyggelig å skravle igjen! Håper vi får til et treff snart=)

Så trist å høre at tanta har kommet!!='( Krysser fingrene for deg hver mnd. Men grunnen til at den kommer er jo fordi vi skal bli gravide i mai;) Ble sambo også skuffa når TR kom?

Det går bra med "prøvingen". Hoppet i høyet 2 dager før EL, så det er jo en mulighet for at jeg kan bli gravid. Har IKM på fredag og bare vet at hu kommer. Kroppen er innstilt på maispire;)

Noen bruker jo lang tid før de blir gravide igjen etter at de har mistet, men har inntrykk av at det går ganske fort for de fleste. Så du blir nok snart gravid igjen=) Hvis ikke må du få hjelp hos legen, ikke noe særlig å gå mnd etter mnd og vente på at noe skal skje. Prøver dere ordentlig nå? Vi bruker PFC ja, men sambo bryr seg ikke om det er usikkert, han vil bare vite når han tar en risk.

Var det koselig med påskemiddag? Ble maten bra? Har grilla med svigerfamilien i dag jeg, var veldig koselig=)

Stor påskeklem!

Skrevet

Hei!

Så glad jeg ble for å se at du er her i påsken :=) Hihi!

Forbaskade TR altså!! Men som du sier: Vi satser på Mai-spirer vi! Ikke sant? Hehe! Mannen min ble vel ikke like skuffet som meg, for jeg begynte faktisk å gråte da den kom :=) Men han så hvor lei meg jeg ble, så han sa vel egentlig ikke så mye. Stakkars! Dette er virkelig ikke lett.

Du har IKM nå kommende fredag? Jeg håper virkelig ikke at den kommer! Og om den kommer, så satser vi på neste mnd, vi! Da skal det prøves som bare det! hihi! Vi kommer til å bli helt utslitte vi :=) Haha! Ja, det hadde gjort seg.

Vi snakkes faktisk om det her om dagen, at jeg kanskje bør snakke litt med legen min. For vi er begge veldig redde for å evnt. gå i gjennom det samme engang til. Det orker vi bare ikke. UL legen vår sa at det var ikke noe i veien for at neste spire ikke skulle sitte. Men, allikavel så er jeg litt urolig. Jeg vil vite på forhånd hva slags oppfølgning jeg vil få etc. Så jeg lurer på om jeg kanskje får ringe å avtale en time snart, bare for å vite.

Men om han fortsatt hopper til køys når han vet du har EL så må han være litt klar? Eller? Han vet jo at sjansen er der! Og ihvertfall når du forteller han det! Vi vurderte jo et lite øyeblikk å kjøpe babycomp, men fant raskt ut at det ikke var vits. Vi bruker jo ikke prev, og er fornøyde med det begge to.

Vi diskuterer barn og fremtiden vår hele tiden. Og er veldig enige, men jeg tror det er frykt som hindrer oss i å si at vi vil gå aktivt inn for å prøve igjen. Frykten for å miste igjen. Jeg tror jeg kommer til å dø om jeg mister igjen. Det er en utrolig stor påkjenning for kroppen, forholdet vårt og det er ikke noe bra følelse!! Vi er opptimistiske, så får vi bare se hvordan det går fremover!

Så du har fått slappet litt av i påsken? Det har ihvertfall vi. Malte litt her om dagen. Det var planen at vi skulle gjøre det til den lille prinsessen vår kom, men hun ville jo ikke... Derfor har vi bare utsatt det, men her om dagen følte jeg meg klar til å fullføre. Eller så er jeg blitt forkjølet igjen!! Dritt altså!!

Ja, det hadde vært koselig å få til et treff! Vi får prøve å finne en ny dato!

Må løpe nå, skal ut å trene litt trot jeg!

Gleder meg til å høre fra deg igjen, snuppelupp!

Og hold meg inderlig oppdatert på IKM fronten :=) Krysser fingrene mine for deg, kjære Dreamer!

Stor kosmos!

Skrevet

Tuusen takk snille deg!=)

Skjønner at du begynte å gråte. Hvorfor kan ikke bare den dumme tanta holde seg vekk!=( Og det må jo være ekstra vanskelig for deg som har mistet. Jeg håper virkelig at du slipper å oppleve det igjen. Høres ut som en veldig god idé å prate med legen. Det er jo en stor trygghet å vite at du får oppfølging.

Neste mnd er vår mnd ja. Vi SKAL klare det! Får nok ikke med sambo på noe hard prøving=( Men jeg har bestemt meg for at det skal klaffe for det, hihi. Så skal vi vandre lykkelige over på 1. tri. Så kan vi møtes og måle mager, og så møtes vi på føden i februar;-)

Jeg har tatt en ordentlig prat med sambo. Og utrolig nok så sa han at han har like lyst på baby som meg! Fikk helt bakoversveis jeg, hehe;-) Men han vil så gjerne slippe å prøve hardt, vil heller ta ting som de kommer. Vi er jo unge, så han mener det ikke er noe å stresse med. Pearlyen vil han at jeg skal bruke for å vite når han tar en risk.

Kjempebra at dere prater masse om barn da, det virker som dere har et så fint og åpent forhold. Veldig trist at frykten for å miste igjen hindrer dere, men det er jo ikke rart. Kan ikke forestille meg hvor vanskelig det er. Men når du får snakket med lege, så kanskje det blir litt lettere.

Har fått slappet av i påsken ja, deilig=) Har jobbet 11 timer i natt da, så nå er hverdagen her igjen. Så bra at du føler deg klar til å male igjen da. Hva maler dere? Vi tar snart over leiligheten til sambo, så da skal vi male vi og. Så flink du er til å trene! Var kjempekoselig å høre fra deg igjen snuppa!=) Vi må holde oppe troen på at spirene sitter i mai! Skal holde deg oppdatert=) Når har du EL? Krysser fingrene for at det klaffer da!

Stor klem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...