Gå til innhold

Flere som har sluttet med allergimedisin?


Frk. Lykke

Anbefalte innlegg

Jeg er sterkt plaget med allergi. Har spist mellom 5-10 aerius(allergitabl.) daglig i årevis pga. kronisk elveblest/urtikaria. Under graviditet kan ikke aerius benyttes, men polaramin som gir ekstremt trøtthet. Jeg går i tåka. Sover og sover... I går prøvde jeg med en dag uten polaramin, var våken og lykkelig inntil kløa kom. Da var det på`n igjen.... Noen som har opplevd noe av det samme? Noen tips? Legen sier, slik er det bare... Du har kun et valg! Ja, jeg skjønner det, men lever i et vakum. Klarer ikke holde øyene oppe. Er spent på om jeg klarer å jobbe fullt.

 

Klem klem

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også vært en del plaget med allergi de siste årene, spesielt på denne årstiden. Var så lei av å proppe i meg alle de medisinene, så jeg forhørte meg litt rundt i forhold til alternativ behandling. Har i utgangspunktet vært veldig skeptisk til alt sånt, men var klar for å prøve det meste, det kunne jo ikke skade. Dermed blei det akupunktur behandlinger på meg, noe jeg ikke har angret på. Husker ikke helt hvor mange behandlinger jeg hadde, men jeg begynte i mars og hadde hver uke ei stund framover. Tro det eller ei, men jeg hadde ihvertfall ikke en eneste tablett den våren og sommeren. Og det beste av alt, jeg har enda ikke fått noen symptomer på allergi ett år etter selv om en ofte må ta opp igjen behandlingen etter ei viss tid! Sier ikke det funker på alle, men jeg fikk ihvertfall en helt ny hverdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...